Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek gimnazjum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek gimnazjum przy ul. Węgierskiej 6 oraz Ośrodka Zdrowia przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGrybów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Grybów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111681
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111681 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Grybów: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek gimnazjum przy ul. Węgierskiej 6 oraz Ośrodka Zdrowia przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526579-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów, krajowy numer identyfikacyjny 52779900000, ul. Rynek  12, 33330   Grybów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 450 140, faks 184 450 202, e-mail umgrybow@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grybow.pl. www.bip.gryow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek gimnazjum przy ul. Węgierskiej 6 oraz Ośrodka Zdrowia przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BGiOŚ.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku zlokalizowanego przy ul. Węgierskiej 6 (budynek gimnazjum) oraz przy ul. Kościuszki 17 (budynek Ośrodka Zdrowia) w Grybowie . 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego opisu: 3.2.1. Część I, która obejmuje prace związane z termomodernizacją budynku przy ul. Węgierskiej 6 w Grybowie. 3.2.2. Część II, która obejmuje prace związane z modernizacją źródła ciepła, oświetlenia, montaż kolektorów słonecznych oraz biały montaż w budynku przy ul. Węgierskiej 6 w Grybowie. 3.2.3. Część III, która obejmuje prace związane z termomodernizacją budynku przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie. 3.2.4. Część IV, która obejmuje prace związane z modernizacją oświetlenia, systemu wody użytkowej oraz c.o, montaż kolektorów słonecznych w budynku przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie. 3.3. W ramach zadania dot. budynku gimnazjum należy wykonać: 3.3.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko- mokrą w systemie każdym posiadającym niezbędne atesty i aprobaty techniczne w tym zakresie obowiązujące. Ściany należy ocieplić wełną mineralną o grubości 15cm i współczynniku lambda 0,038 W/mK mocowaną przy pomocy kołków systemowych, wykonać warstwę zbrojącą z siatki zatopionej w kleju oraz wykonać warstwę tynku cienkowarstwowego. 3.3.2. Ocieplenie ścian fundamentowych (z pianki polistyrenowej gr. 15cm). 3.3.3. Ocieplenie stropu nad najwyższa kondygnacją przy pomocy wełny mineralnej grubości 25cm i współczynniku lambda 0,042 W/mK. 3.3.4. Wymiana stolarki okiennej (U=0,9 W/mK), i drzwiowej (U=1,3W/mK). 3.3.5. Wykonanie robót powiązanych z ociepleniem budynku (przedłużenie konstrukcji dachu, wymiana elementów odwodnienia-rynny, rury spustowe, ocieplenie kominów, wymianę instalacji odgromowej, remont schodów, wymiana obróbek blacharskich). 3.3.6. Wymiana oświetlenia na LED. 3.3.7. Modernizacja systemu wody użytkowej (wymiana przewodów, montaż kolektorów słonecznych, montaż zbiornika o poj. 1500 l). 3.3.8. Modernizacja systemu c.o. (wymiana przewodów, wymiana grzejników, montaż głowic regulacyjnych przy grzejnikach). 3.3.9. Modernizacja kotłowni (wymiana istniejącego pieca na gazowe pompy ciepła typu GAHP-A wraz z systemem zarządzania energii w budynku BMS. 3.3.10. Przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. 3.3.11. Wykonanie napisu „MIASTO GRYBÓW SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 ul. Węgierska 6” oraz herbu Miasta na frontowej elewacji budynku gimnazjum zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3.3.12. Wszystkie materiały z rozbiórki wskazane przez inspektora nadzoru należy przekazać dyrektorowi gimnazjum (między innymi: zdemontowane okna, kraty, grzejniki, rury, stary kocioł itp.), który wskaże miejsce ich składowania. UWAGA! Demontaż ww. materiałów należy przeprowadzać starannie w taki sposób aby uniknąć ich dalszego uszkodzenia. 3.3.13. Zdemontowany piec należy wynieść na zewnątrz budynku i złożyć w miejscu wskazanym przez dyrektora gimnazjum. 3.3.14. Wymiany okien należy dokonywać sukcesywnie w godzinach popołudniowych (tj. po zakończeniu zajęć lekcyjnych w danym pomieszczeniu) wg harmonogramu ustalonego z dyrektorem gimnazjum. 3.3.15. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót także w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem gimnazjum. Fakt ten Wykonawca winien zgłosić 3 dni przed planowanymi robotami. 3.4. W ramach zadania dot. budynku Ośrodka Zdrowia należy wykonać: 3.4.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą w systemie każdym posiadającym niezbędne atesty i aprobaty techniczne w tym zakresie obowiązujące. Ściany należy ocieplić wełną mineralną o grubości 15cm i współczynniku lambda 0,036 W/mK mocowaną przy pomocy kołków systemowych, wykonać warstwę zbrojącą z siatki zatopionej w kleju oraz wykonać warstwę tynku cienkowarstwowego. 3.4.2. Ocieplenie dachu styropapą o grubości 20cm wraz z wykonaniem dodatkowej warstwy wierzchniej z papy. 3.4.3. Wymiana stolarki okiennej (U=0,9 W/mK), i drzwiowej (U=1,1W/mK). 3.4.4. Wykonanie robót powiązanych z ociepleniem budynku (wymiana elementów odwodnienia-rynny, rury spustowe, ocieplenie kominów, wymianę instalacji odgromowej, wymiana obróbek blacharskich). 3.4.5. Wymiana oświetlenia na LED. 3.4.6. Modernizacja systemu wody użytkowej (wymiana przewodów, montaż kolektorów słonecznych). 3.4.7. Modernizacja systemu c.o. (wymiana przewodów, wymiana grzejników, montaż głowic regulacyjnych przy grzejnikach). 3.4.8. Wszystkie materiały z rozbiórki wskazane przez inspektora nadzoru należy przekazać właścicielowi budynku (między innymi: grzejniki, rury, itp.), który wskaże miejsce ich składowania. UWAGA! Demontaż ww. materiałów należy przeprowadzać starannie w taki sposób aby uniknąć ich dalszego uszkodzenia. 3.5. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ. 3.6. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.7. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne oraz dojazdy dla pojazdów specjalnych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna) zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.8. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.8.1. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 3.8.2. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne. 3.8.3. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 3.9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczące: 3.9.1. Prac termomodernizacyjnych (część I i III) – 5 osób na każdy budynek, 3.9.2. Prac instalacyjnych (część II) – 5 osób (4 hydraulików i 1 elektryk), 3.9.3. Prac instalacyjnych (część IV) – 3 osób (2 hydraulików i 1 elektryk), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.10. Zamawiający informuje, iż Wykonawca po wykonaniu robót winien będzie sporządzić odrębne faktury z podziałem na wykonane zakresy prac wg poniższego opisu: 3.10.1. Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Grybowie (przedmiar pn. termomodernizacja). 3.10.2. Modernizacja oświetlenia w budynku Gimnazjum (przedmiar pn. oświetlenie). 3.10.3. Modernizacja źródła ciepła polegająca na montażu gazowych pomp ciepła w budynku Gimnazjum w Grybowie (przedmiar pn. instalacje poz. 1 – 38 oraz – 63 – 194). 3.10.4. Montaż kolektorów słonecznych w budynku Gimnazjum w Grybowie (przedmiar pn. instalacje poz. 39 – 62). 3.10.5. Biały montaż w łazienkach w budynku Gimnazjum (umywalki, pisuary itp.) (przedmiar pn. instalacje poz. 16 – 25). 3.10.6. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Grybowie (przedmiar pn. ośrodek zdrowia termomodernizacja). 3.10.7. Modernizacja oświetlenia w budynku Ośrodka Zdrowia w Grybowie (przedmiar pn. ośrodek zdrowia oświetlenie). 3.10.8. Montaż kolektorów słonecznych w budynku Ośrodka Zdrowia w Grybowie (przedmiar pn. ośrodek zdrowia instalacje poz. 39 – 63). 3.10.9. Modernizacja systemu wody użytkowej oraz c.o. w budynku Ośrodka Zdrowia w Grybowie (przedmiar pn. ośrodek zdrowia instalacje poz. 1 – 38 oraz 64 – 115). 3.11. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45421000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Węgierskiej 6 w Grybowie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT304482.22
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Inwestycji Budowlanych Sylwester Główczyk,  ,  Łabowa 197,  Łabowa,  33-336,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 374513,13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 374513,13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 465594,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Prace instalacyjne w budynku przy ul. Węgierskiej 6 w Grybowie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta - podstawa unieważnienia art. 92 ust. 1 pkt. 1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT328327.72
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Inwestycji Budowlanych Sylwester Główczyk,  ,  Łabowa 197,  Łabowa,  33-336,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 403843,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403843,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 508974,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Prace instalacyjne w budynku przy ul. Kościuszki 17 w Grybowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT209427.22
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOMAX Sp. z o.o.,  ,  ul. Bernardyńska 15/9,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 257595,48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257595,48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273260,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykarczowanie mulczerem działki - okolice Wieliczki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mam działkę ok. 60 a, 3 km od Wieliczki i chciałbym ją wykarczować mulczerem. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI