II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach. Roboty budowlane polega-jące na dociepleniu podłóg na gruncie, ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z częściową wy-mianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizacja zespołu kuchennego i systemu grzewcze-go w istniejącym budynku świetlicy środowiskowej.
Zadanie realizowane w ramach projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0098/16 pt.: „Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach” realizowanego środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy wokół w/w budynku placu manewrowego wymienionego w projekcie architektoniczno – budowlanym.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
- w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, przed przystąpieniem Wykonawca wykona zdjęcia usterek lub uszkodzeń nie objętych zakresem zadania i dostarczy Inwesto-rowi przed przystąpieniem do robót,
- zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i hi-gieny pracy,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pra-cownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
- uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowa specyfikacja techniczna.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest dokumentacja projektowa, która określa parametry techniczne, jakościowe, standard oraz sposób wykonania. Podane dane należy uwzględnić na etapie przygotowania oferty i wykonawstwa. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz opisem przedmiaru robót.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) przedmiary robót
b) dokumentacja projektowa,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty).
Przedmiary robót należy analizować w powiązaniu z projektem budowlanym, wynikami wizji lokalnej, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00.
Każdy z oferentów przed złożeniem oferty, zapozna się na miejscu ze stanem istniejącym obiektu i urządzeń, oraz zakresem zadania. Termin oględzin do ustalenia z pracownikiem Urzędu Gminy Puńsk.
Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45421100-5,
45331000-6,