Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach – etap II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach – etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSośnicowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sośnicowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/51859
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 51859 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Sośnicowice: Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach – etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24531 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny 53994000000, ul. Rynek  19, 44153   Sośnicowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 322 387 550, e-mail um@sosnicowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach – etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku OSP w Sierakowicach w ramach II etapu inwestycji „Termomodernizacja budynku OSP w Sierakowicach”. Prace obejmują: a) Termomodernizacja wszystkich zewnętrznych przegród obiektu (ściany zewnętrzne, dach), b) Nadmurowanie ścian attyki, zamurowanie otworów w ścianie , c) Izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna ścian podpiwnicza, d) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku, e) System odprowadzenia wód deszczowych do istniejącego nieużytkowego szczelnego zbiornika na nieczystości sanitarno-bytowe, w tym wymiana rynien i rur spustowych, f) Izolacja odgromowa budynku, g) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, h) Wymiana stolarki okiennej: garaż ( 2szt. okna stałe, 2szt. okna uchylne z siłownikiem do otwierania okien), w pomieszczeniu centrali telekomunikacyjnej 2szt., w pomieszczeniu zaplecza na parterze 1 szt., i kuchni podręcznej 1 szt., remont krat okiennych 4szt., i) Wymiana parapetów zewnętrznych, j) Remont kominów, wymiana drabiny zewnętrznej, k) Instalacja oświetlenia zewnętrznego wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej oraz wyłącznika p/poż., l) Rozbiórka istniejących i montaż nowych zadaszeń nad wejściami i bramami wjazdowymi do garażu oraz montaż kapliczki, m) Remont zewnętrznych schodów wejściowych wraz z balustradami, n) Montaż klapy oddymiającej w dachu wraz z konstrukcją stalową wsporczą, o) Wykonanie fundamentów zewnętrznej klatki schodowej wraz z dostosowaniem skarpy, p) Prace towarzyszące w postaci: -wykonanie obróbek blacharskich w miejscach, gdzie będzie to konieczne blachą stalową powlekaną gr. 0,6mm w kolorze RAL 9006-zgodnie z dokumentacją techniczną, - uszczelnienie połączeń pomiędzy systemem docieplenia, a innymi elementami (obróbkami blacharskimi, parapetami, ościeżnicami, itp.) silikonową masą do uszczelniania spoin, - demontaż elementów drobnych, mocowanych do ścian elewacji, - prace brukarskie poprzez utwardzenie powierzchni terenu przed okienkiem podawczym do kotłowni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT228579.70
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ECOMPLEX” ,  ,  ul. Lipowa 2C,  44-282,  Łuków Śląski,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 281153.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281153.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477854.39
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Sukcesywne dostawy systemu zamkniętego pobierania krwi i mikrometody
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Sośnicowice: Zagospodarowanie terenu pomiędzy OSiR a Gimnazjum w Sośnicowicach - etap V, VI, VII
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja budynku SPZOZ
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI