Sukcesywna dostawa narzędzi i materiałów pomocniczych dla potrzeb Miejskiego Zakładu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa narzędzi i materiałów pomocniczych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Komunikacyjny
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-23
  • Numer ogłoszenia2017/2017/30881
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 30881 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.
Bielsko-Biała: Sukcesywna dostawa narzędzi i materiałów pomocniczych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345539

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Długa  50, 43309   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. , faks , e-mail mzkb-b@bb.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzkb-b.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa narzędzi i materiałów pomocniczych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP-3411/06/16/DZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa narzędzi i materiałów pomocniczych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Zadania: Zadanie 1 Grupa I: Elektronarzędzia, pneumonarzędzia oraz narzędzia o napędzie spalinowym (narzędzia o wysokim standardzie technicznym przeznaczone do wykonywania ciężkich prac przy naprawie autobusów oraz prac gospodarczych). Grupa II: Klucze – wszystkie typy (klucze o wysokim standardzie technicznym przeznaczone do ciężkich prac przy naprawie autobusów). Grupa III: Wiertła, gwintowniki, narzynki, noże tokarskie, rozwiertaki, tarcze pił, itp. Grupa IV: Ściernice, trzpienie szlifierskie, tarcze do cięcia metalu, brzeszczoty, itp. Grupa V: Noże, nożyce, wkrętaki, pokrętła, pilniki, szczypce, przedłużacze, ostrza, szczotki druciane, itp. Grupa VI: Części zamienne do narzędzi, materiały pomocnicze, narzędzia pomiarowe, lampy, młotki, środki ochrony indywidualnej, itp. Zadanie 2 Grupa VII: Stoły, szafy i regały warsztatowe. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co oznacza, że każdy Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć ofertę na jedno zadanie lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na grupy oraz przewidywana ilość określona jest w Załączniku Nr 2 cz. 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 31500000-1
Dodatkowe kody CPV: 38341300-0, 39240000-6, 42650000-7, 42662000-4, 42670000-3, 42950000-0, 43800000-1, 44500000-5, 16310000-1, 18143000-3, 39141300-5, 44421000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: I.Elektronarzędzia,II.Klucze, III.Wiertła,...,IV.Ściernice, ... V.Noże, ..., VI. Cz.zam. do narzędzi
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT401328.50
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU ARBUD II Anna Arkadiusz Tomala,  biuro@arbud.bls.pl,  ul. Ligocka 2a ,  43-502,  Czechowice-Dziedzice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 493634.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343399.59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493634.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2 Grupa VII: Stoły, szafy i regały warsztatowe
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 50.000,00 zł netto, tj. 61.500,00 zł brutto. Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty: 1) METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, 2) PPHU „ARBUD II” sc Anna i Arkadiusz Tomala, Czechowice-Dziedzice, Ligocka 2A, 43-503 Czechowice-Dziedzice. W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 59.333,31 zł netto, tj. 72.979,97 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, należy przedmiotowe postępowanie unieważnić.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI