II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatu Brzeskiego w Łysej Górze na działce nr 456/20
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.272.8.2017.MŚ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatu Brzeskiego w Łysej Górze na działce nr 456/20.
Zamówienie obejmuje dwa etapy wykonania prac:
1) Etap I – zasilanie i pomiar, rozdzielnia główna, rozdzielnie obwodowe, WLZ-ty, instalacje, instalacja odgromowa;
2) Etap II – wpięcie zmodernizowanej instalacji elektrycznej do nowego układu pomiarowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz warunki przyłączenia Nr warunków: WP/029842/2017/O10R03– stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca budowy i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Odpowiedzialność ta obejmuje również działania lub zaniechania osób i podmiotów trzecich działających na rzecz Wykonawcy.
6. Roboty budowlane i montażowe powinny być wykonane w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i w sposób ograniczającym do minimum ich uciążliwość dla Zamawiającego.
7. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót każdego z etapów, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.:
a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń,
b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń,
c) protokoły z badania materiałów i urządzeń,
d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru.
9. Wykonawca jest zobowiązany:
a) umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą,
b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia,
c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy,
d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego,
e) zapewnić sobie, na własny koszt, od odpowiednich dysponentów odpłatne korzystanie z mediów (woda, energia elektryczna) oraz ponosić koszty za ich korzystanie,
f) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
10. Wykonawca na wykonanie przedmiotu umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
11. Wykonawca udziela rękojmi za wady przedmiotu umowy na 5 lat, liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę – osób, z wyłączeniem kadry kierowniczej, wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia obejmujące:
• układanie kabli i przewodów elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego,
• wykonanie wewnętrznych linii zasilających (WLZ) do rozdzielni administracyjnych i głównej,
• wykonanie pomiarów elektrycznych w instalacji (sprawdzenie obwodów elektrycznych).
17. W przypadku użycia przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ sformułowań wskazujących na producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp., należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”
Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do przedstawionych w SIWZ, w tym równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w SIWZ.
Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm.) obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45000000-7