Przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych na LED w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKobylnica
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111000
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111000 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Kobylnica: przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych na LED w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525939-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 94276-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , krajowy numer identyfikacyjny 365696881, ul. Wodna  20/2, 76-251   Kobylnica, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 841 59 12, faks 59 841 59 15, e-mail cuw@kobylnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych na LED w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
CUW-DOR.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie w niezbędnym zakresie, a następnie wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji systemu oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych na LED w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: - CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne - CPV: 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach - CPV: 31500000-1 - urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne - CPV: 71240000-2 – usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Instalacje elektryczne- oświetlenie wewnętrzne 1) wykonanie projektu wykonawczego, 2) demontaż opraw oświetlenia – 409 szt., 3) wymianę ok. 800 mb przewodów kabelkowych w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie betonowym, 4) zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm, 5) dostawę 227 sztuk nowych opraw oświetleniowych LED i montaż w pomieszczeniach szkolnych w celu dostosowania instalacji elektrycznej – zgodnie z normą PN-EN 12464-1 Światło i oświetlenie – Oświetlenie miejsc pracy – Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach, (lub norma równoważna), 6) pomiar rezystancji izolacji przewodów obwód 1-fazowy, 7) skuteczność zerowania, 8) badanie pomiarów natężenia oświetlenia, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku dokonanych zmian instalacji elektrycznej, 10) inne niewymienione, a konieczne do wykonania niniejszego zamówienia w tym: wyniesienie i ponowne wniesienie mebli po zakończeniu robót budowlanych w remontowanych pomieszczeniach, malowanie powierzchni po wykonanej pracy. 3.4. Parametry opraw LED: Parametry opraw LED: 1) 1 szt. oprawy o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 1 600 lm, moc opraw – 19 W, temperatura barwowa – od 2 500 K do 3 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – tworzywo sztuczne białe, gwarancja na oprawę i źródło światła – min. 60 miesięcy, 2) 2 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 1 600 lm, moc opraw – 19 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – tworzywo sztuczne białe, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 3) 22 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 3 200 lm, moc opraw – 30 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – blacha stalowa, lakierowana na biało, endcap z tworzywa, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 4) 45 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 2 000 lm, moc opraw – 21 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – profil aluminiowy, anodowany, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 5) 20 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 3 100 lm, moc opraw – 32 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – profil aluminiowy, anodowany, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 6) 17 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 6 500 lm, moc opraw – 52 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – blacha stalowa, lakierowana na biało, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 7) 104 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 5 100 lm, moc opraw – 39 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – blacha stalowa, lakierowana na biało, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy, 8) 16 szt. opraw o parametrach: strumień świetlny oprawy – min. 7 100 lm, moc opraw – 64 W, temperatura barwowa – od 3 500 K do 4 500 K, napięcie zasilania – 230 V, żywotność min. 50 000 h, materiał obudowy – aluminiowa, lakierowana, gwarancja na oprawy i źródło światła – min. 60 miesięcy. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy Załącznik nr 9 do SIWZ oraz inwentaryzacja istniejących opraw oświetleniowych, zestawienie istniejących opraw oświetleniowych – tabela, projekt rozmieszczenia nowych opraw oświetleniowych, obliczenia fotometryczne w programie DIALUX projektowanych opraw oświetleniowych, zestawienie projektowanych opraw oświetleniowych – tabela oraz pomocniczy przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszego SIWZ. 3.6 Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym typ i rodzaj opraw oświetleniowych. 3.7 Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisanym w pkt 3.5 projektem rozmieszczenia nowych opraw, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 3.8 Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 3.9 Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (na roboty budowlane) wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 3.10 Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na oprawy LED wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 3.11 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w pomocniczych przedmiarach robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 3.12 Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w projekcie rozmieszczeń nowych opraw oświetleniowych oraz zestawienia projektowanych opraw - tabela za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 3.13 Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt 3.12 i 3.13 wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.14 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.16 Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie działania ekologiczne ograniczające negatywny wpływ zamawianych produktów/usług na środowisko. 3.17 Wykonawca podejmie wszelkie działania, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy, jak i poza nim). 3.18 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.19 Wykonawca przedłoży w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) kosztorys ofertowy realizacji zadania, opracowany ze szczegółowością odpowiadającą załączonym do SIWZ pomocniczym przedmiarem robót, wraz z zestawieniem materiałów, sporządzony na podstawie inwentaryzacji istniejących opraw oświetleniowych, zestawieniu istniejących opraw oświetleniowych – tabela, projekcie rozmieszczenia nowych opraw oświetleniowych, obliczeń fotometrycznych w programie DIALUX projektowanych opraw oświetleniowych oraz zestawieniu projektowanych opraw oświetleniowych – tabela stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiary robót należy stosować do wyceny tylko i wyłącznie pomocniczo. Nadto kosztorys winien zawierać ilość roboczogodzin, stawkę godzinową za roboczogodzinę. Zawarte w przedmiarach zestawienia mają zobrazować jedynie skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Opracowany kosztorys będzie pełnił dla Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą oraz będzie stanowił podstawę do rozliczenia odbioru końcowego. 2) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót dla poszczególnych Zadań, celem uzgodnienia z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo - finansowy nie może być sprzeczny z zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego. 3.20 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.21 Na czas realizacji inwestycji, Zamawiający przekaże Wykonawcy protokołem zdawczo - odbiorczym dokumentację niezbędną do wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu całość przekazanej dokumentacji, przy złożeniu faktury. 3.22 Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do wysokości 177 804,30 zł brutto. 3.23 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.24 Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) demontaż opraw oświetlenie b) układanie przewodów kabelkowych w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie betonowym c) zaprawianie bruzd d) montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw LED nastropowych e) pomiar rezystancji izolacji przewodów obwód 1-fazowy f) skuteczność zerowania g) badanie pomiarów natężenia oświetlenia o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 1) Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu ww. osoby wraz z: a) oświadczeniem tej osoby, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), b) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie jej na umowę o pracę. 2) Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 3) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 4) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 5) Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w ppkt 1).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 31500000-1, 71240000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT144556.34
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EFL-Polaris sp. z o.o. ul. Żeromskiego 12 a, 05-250 Słupno, Mazowieckie,  biuro@efl-polaris.com,  ul. Żeromskiego 12 a,  05-250,  Słupno,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 162052.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162052.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162052.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierzy podwykonawcom następujący zakres przedmiotu Umowy: demontaż opraw oświetleniowych, wymiana ok. 800 mb przewodów kabelkowych, zaprawienie bruzd(- dane z formularza oferty i umowy) (Wykonawca pismem z dnia 5 lipca , które wpłynęło do Zamawiającego 7 lipca rezygnuje z podwykonawstwa)

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI