Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jacuzzi oraz przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jacuzzi oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej Etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKozienice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKozienickie Centrum Rekreacji i Sportu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112522
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112522 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Kozienice: Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jacuzzi oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529284-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95601-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, krajowy numer identyfikacyjny 14272490800000, ul. ul. Legionów  4, 26900   Kozienice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 611 72 00, faks 48 611 72 02, e-mail grzegorz.pios@kcris.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kcris.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jacuzzi oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej Etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
4/KRIS/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jaccuzi poprzez budowę nad nim zadaszenia oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej wraz z instalacjami w zakresie do wykonania: ETAPU 1 obejmującego strefę wejścia, szatnie, pomieszczenia relaksu i baru – zgodnie z opisem podziału etapowania robót i załącznika graficznego, Roboty w zakresie I etapu należy wykonać w następujących fazach: FAZA I prace przygotowawcze w zakresie: a) organizacja zaplecza budowy w tym skład materiałów i urządzeń, b) dokonania szczegółowych oględzin obiektu c) dokonanie niezbędnych pomiarów d) zatwierdzenie materiałów do wbudowania zgodnych z wymaganiami projektowymi e) zatwierdzenie kart materiałowych na zastosowanie rozwiązań równoważnych /w tym materiałów i urządzeń/, f) zakup materiałów niezbędnych do realizacji w 80 % g) zakup urządzeń i wyposażenia obiektu /za wyjątkiem mebli na wymiar/ w 100 % w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2017r. /z zastrzeżeniem że Wykonawca udzieli zamówień na urządzenia, wyposażenie i materiały do dnia 31.08.2017r/. FAZA IIwykonanie robót budowlanych na obiekcie w zakresie: 1) roboty demontażowe i wyburzeniowe / m. innymi wyburzenie ścianek działowych, rozkucie i rozbiórka istniejących płyt posadzkowych, demontaż wyposażenia/ 2) roboty instalacyjne /wszystkie branże/, a) instalacje sanitarne: - wodno- kanalizacyjna, - ogrzewania /podłogowego, leżanek i siedzisk, nagrzewnicy powietrza/, - wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, - ppoż przebudowa i budowa /rozbudowa instalacji hydrantowej/ b) instalacje elektryczne - gniazd ogólnych, oświetlenia ogólnego, oświetlenia awaryjnego/ bezpieczeństwa i ewakuacyjnego/, połączeń wyrównawczych, przeciwporażeniową, przeciwprzepięciową, okablowania strukturalnego, instalacja RTV, system sygnalizacji pożaru, 3) roboty budowlane – ściany nośne z bloczków silikatowych: ścianki wewnętrzne – systemowe; szachty wentylacyjne oraz instalacyjne obudowane ścianą ceramiczną lub cegłą pełną; 4) montaż urządzeń, 5) roboty wykończeniowe, 6) zakup pozostałych materiałów i mebli na wymiar, 7) montaż wyposażenia i osprzętu, 8) montaż mebli i wyposażenia, 9) uzyskanie pozytywnej opinii sanepidu i straży pożarnej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45420000-7, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2887535.47
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lahma Sp. z o.o.,  ,  Bocheńska 11/2A,  32-005,  Niepołomice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2280000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2289999
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3699840
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace dekarskie - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców do stałej współpracy przy pracach dekarskich. Specjalizujemy się głównie w zakresie termomodernizacji budynków. Zlecenia przez cały rok, warunki współpracy do uzgodnienia indywidualnie, w zależności od zakresu prac. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI