Opracowanie projektu technicznego wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu technicznego wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLubicz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112473
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112473 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Lubicz: opracowanie projektu technicznego wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 543408-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, krajowy numer identyfikacyjny 87172575700000, ul. ul. Toruńska  , 87162   Lubicz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 782 709, faks 566 782 709, e-mail drogi@lubicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie projektu technicznego wraz z wykonaniem oświetlenia drogowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZGK.271.412.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: 3.1. Opracowanie dokumentacji projektowo – wykonawczej. 3.1.1. Oświetlenie należy zaprojektować w niżej podanej lokalizacji: 3.1.1.1. Krobia, ul. Poprzeczna (rozbudowa istniejącego oświetlenia stanowiącego własność Zamawiającego poprzez wpięcie w kabel zasilający). Należy zaprojektować 1 słup oświetleniowy typu OŻ-9 lub stalowy 6 na fundamencie, z wysięgnikiem typu WO 1/1,5, na którym zainstalowana będzie oprawa ze źródłem światła LED o mocy ca 75 W. Całość zasilona będzie kablem podziemnym typu YAKY 4x25 o szacunkowej długości 40 mb. Wpięcie w istniejący kabel wykonać na wysokości ostatniego słupa. Projektowaną latarnię zlokalizować powyżej bram y wjazdowej do posesji z numerem porządkowym 5. 3.1.2. Mapa sytuacyjna z orientacyjną lokalizacją objętego przedmiotowym zamówieniem oświetlenia drogowego stanowi załącznik do SIWZ. 3.1.3. Podstawowe parametry projektowanego oświetlenia: 3.1.3.1. Słupy OŻ-9, lub stalowy ocynkowany 6 na fundamencie. 3.1.3.2. Wysięgniki W1/1,5. 3.1.3.3. Oprawy LED ca 75 W. 3.1.3.4. Kabel zasilający 3x25. 3.1.4. Projekt wykonać na aktualnej mapie sytuacyjnej w skali 1:500 (wyklucza się mechaniczne powiększenie mapy ze skali 1:1000). Podkłady geodezyjne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 3.1.5. Elementy opracowania: 3.1.5.1. Projekt budowlany – 4 egz., 3.1.5.2. Wersja elektroniczna – 1 szt. 3.1.6. Uzgodnienia poszczególnych rozwiązań projektowych obciążają Wykonawcę. 3.1.7. Zamawiający wymaga uzgodnienia ze swoim przedstawicielem opracowanej dokumentacji pod względem przyjętych rozwiązań, lokalizacji lamp, itp. 3.1.8. Przygotowanie wniosku – zgłoszenia do właściwego organu architektoniczno – budowlanego (Starosta Powiatu Toruńskiego ul. Towarowa 4-6, 87 – 100 Toruń). 3.2. Wybudowanie oświetlenia drogowego na podstawie opracowanego projektu budowlanego, o którym mowa w pkt. 3.1. po dokonaniu skutecznego zgłoszenia na podstawie wniosku, o którym mowa w pkt. 3.1.8 SIWZ. 3.2.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 3.2.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, o których mowa w pkt. 3.2.1 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zmianami) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.) 3.2.3. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 71242000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT6445
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa Zakład Elektryczny Roman Pater,  romanpater@poczta.fm,  ul. M. Konopnickiej 14/13,  87-410,  Kowalewo Pomorskie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę gazu w butlach- Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę gazu w butlach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI