Ogłoszenie nr 112473 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543408-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, krajowy numer identyfikacyjny
87172575700000, ul.
ul. Toruńska
,
87162
Lubicz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 782 709, faks
566 782 709, e-mail
drogi@lubicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu technicznego wraz z wykonaniem
oświetlenia drogowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZGK.271.412.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
3.1. Opracowanie dokumentacji projektowo – wykonawczej.
3.1.1. Oświetlenie należy zaprojektować w niżej podanej lokalizacji:
3.1.1.1. Krobia, ul. Poprzeczna (rozbudowa istniejącego oświetlenia stanowiącego własność Zamawiającego poprzez wpięcie w kabel zasilający). Należy zaprojektować 1 słup oświetleniowy typu OŻ-9 lub stalowy 6 na fundamencie, z wysięgnikiem typu WO 1/1,5, na którym zainstalowana będzie oprawa ze źródłem światła LED
o mocy ca 75 W. Całość zasilona będzie kablem podziemnym typu YAKY 4x25 o szacunkowej długości 40 mb. Wpięcie w istniejący kabel wykonać na wysokości ostatniego słupa. Projektowaną latarnię zlokalizować powyżej bram y wjazdowej do posesji z numerem porządkowym 5.
3.1.2. Mapa sytuacyjna z orientacyjną lokalizacją objętego przedmiotowym zamówieniem oświetlenia
drogowego stanowi załącznik do SIWZ.
3.1.3. Podstawowe parametry projektowanego oświetlenia:
3.1.3.1. Słupy OŻ-9, lub stalowy ocynkowany 6 na fundamencie.
3.1.3.2. Wysięgniki W1/1,5.
3.1.3.3. Oprawy LED ca 75 W.
3.1.3.4. Kabel zasilający 3x25.
3.1.4. Projekt wykonać na aktualnej mapie sytuacyjnej w skali 1:500 (wyklucza się mechaniczne powiększenie mapy ze skali 1:1000). Podkłady geodezyjne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie.
3.1.5. Elementy opracowania:
3.1.5.1. Projekt budowlany – 4 egz.,
3.1.5.2. Wersja elektroniczna – 1 szt.
3.1.6. Uzgodnienia poszczególnych rozwiązań projektowych obciążają Wykonawcę.
3.1.7. Zamawiający wymaga uzgodnienia ze swoim przedstawicielem opracowanej dokumentacji pod względem przyjętych rozwiązań, lokalizacji lamp, itp.
3.1.8. Przygotowanie wniosku – zgłoszenia do właściwego organu architektoniczno – budowlanego (Starosta Powiatu Toruńskiego ul. Towarowa 4-6, 87 – 100 Toruń).
3.2. Wybudowanie oświetlenia drogowego na podstawie opracowanego projektu budowlanego, o którym
mowa w pkt. 3.1. po dokonaniu skutecznego zgłoszenia na podstawie wniosku, o którym mowa
w pkt. 3.1.8 SIWZ.
3.2.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp.
3.2.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, o których mowa w pkt. 3.2.1 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zmianami) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.)
3.2.3. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
71242000-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6445 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa Zakład Elektryczny Roman Pater,
romanpater@poczta.fm,
ul. M. Konopnickiej 14/13,
87-410,
Kowalewo Pomorskie, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000 Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.