Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegającą na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109835
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109835 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Warszawa: Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegającą na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 78044-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83912-2017; 85783-2017; 87682-2017;88989-2017; 90033-2017;91745-2017;95001-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegającą na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KZP-XII-WZP.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegająca na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji chłodzącej pomieszczeń z indywidualną regulacją temperatury wybranych pomieszczeń i obszarów budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m. St. Warszawy, wraz z towarzyszącymi robotami elektrycznymi i budowlanymi w oparciu o już wykonany projekt wykonawczy niniejszej instalacji. Zakres prac do wykonania Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w systemie VRF (wraz z orurowaniem, wykonaniem instalacji elektrycznych i towarzyszących robót budowlanych) w obiekcie biurowym (pokoje biurowe o zróżnicowanych powierzchniach od ok. 10m2 do 50m2); pomieszczenia obsługiwane przez systemy nr 3-8 Projektu Wykonawczego. 2. Rozbudowę rozdzielnic wspólnych dla całego systemu 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi dla prac budowlanych opisanych w punktach od 1 do 2 Zamówienie ma zostać wykonane z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań określonych w Projekcie Wykonawczym: - część 1. (instalacje chłodnicze) - część 2. (instalacje elektryczne) - część 3 (specyfikacje techniczne) - część 4. (przedmiar) Wymagania związane z realizacja robót 1. Urządzenia powinny być przystosowane do współpracy z nadrzędnym systemem nadzoru (BMS) o funkcjonalnościach podanych w Projekcie wykonawczym rozdział 2.5.Projektowane klimatyzatory należy dostarczyć z kompletem elementów załączających, sterujących i zabezpieczających umożliwiających w pełni automatyczną pracę – zgodnie z opisem funkcjonalności zamieszczonym w Projekcie Wykonawczym. 2. Najpóźniej na 2 dni robocze przed instalacją urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez agregaty chłodnicze oraz jednostki wewnętrzne parametrów technicznych wymaganych w projekcie. W przypadku nie spełniania przedmiotowych wymagań Wykonawca zaproponuje w terminie 3 dni roboczych inne urządzenia. 3. Realizacja instalacji nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem Urzędu. Prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu. Terminy realizacji poszczególnych robót będą na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym – Inspektorem Nadzoru ze strony Zamawiającego. 4. Przy wykonywaniu prac należy zabezpieczyć pomieszczenia folią. 5. W budynku zainstalowane są czynne systemy ochrony p.poż. oraz systemy zabezpieczeń technicznych, które nie będą deaktywowane na czas wykonywania robót. Podczas wykonywania prac instalacyjnych w budynku nie wolno stosować otwartego płomienia i technik iskrzących. Połączenia mogą być wykonywane jedynie za pomocą połączeń zaciskowych nierozłącznych. Połączenia rozłączne, jedynie dla podłączenia jednostek wewnętrznych. Istnieje możliwość wykonania połączeń metodą lutowania twardego dla prefabrykatów wykonanych poza budynkiem Ratusza, w którym będą montowane. 6. Budynek jest chroniony przez wewnętrzną służbę ochrony. Wstęp pracowników wykonawcy do budynku może się odbywać wyłącznie za wiedzą, a w szczególnych przypadkach pod nadzorem służby ochrony. Klauzule społeczne 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty budowlane w zakresie konstrukcji, roboty instalacyjne hydrauliczne i roboty instalacyjne elektryczne. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt wykonawczy – załącznik nr 8a do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ; - Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45311200-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1731419.06
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Art - Klima Bieńkowski, Sroczyński Spółka Jawna ,  biuro@art-klima.pl,  ul. Kasprzaka 25A ,  01-224,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1820400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1820400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2091000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. - Sulejówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI