KOMPLEKSOWA USŁUGA POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE TECHNICZNEJ, KONSERWACJI I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KOMPLEKSOWA USŁUGA POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE TECHNICZNEJ, KONSERWACJI I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI KRYTEJ PŁYWALNI, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI ZAPLECZA SOCJALNEGO TRYBUNY STADIONU MIEJSKIEGO ORAZ UTRZYMANIU CZYSTOŚCI SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WIDOWNIĄ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. MŁODZIEŻOWEJ 1 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowy Dwór Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-01
  • Numer ogłoszenia2017/2017/34863
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 34863 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: KOMPLEKSOWA USŁUGA POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE TECHNICZNEJ, KONSERWACJI I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI KRYTEJ PŁYWALNI, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI ZAPLECZA SOCJALNEGO TRYBUNY STADIONU MIEJSKIEGO ORAZ UTRZYMANIU CZYSTOŚCI SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WIDOWNIĄ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. MŁODZIEŻOWEJ 1 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12676-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16423-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 1074842300000, ul. ul. Sportowa  66, 05100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 775 41 42, faks 22 775 02 08, e-mail krystyna.manowska@nowydwormaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE TECHNICZNEJ, KONSERWACJI I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI KRYTEJ PŁYWALNI, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI ZAPLECZA SOCJALNEGO TRYBUNY STADIONU MIEJSKIEGO ORAZ UTRZYMANIU CZYSTOŚCI SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WIDOWNIĄ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. MŁODZIEŻOWEJ 1 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:,,Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni, utrzymaniu czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego oraz utrzymaniu czystości sali gimnastycznej wraz z widownią przy Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Dworze Mazowieckim”. 2. Przedmiotowe zamówienie podzielone zostało na dwie części: 1) część I – kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni oraz utrzymaniu czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim, 2) część II – usługa utrzymania czystości w budynku sali gimnastycznej wraz z widownią przy Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Dworze Mazowieckim”. Zamawiający dopuszczał składanie ofert na jedną lub dwie części zamówienia, zgodnie z wyborem Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzegał maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 3. Przedmiotem zamówienia w części I jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie obsługi krytej pływalni i utrzymanie czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim, w tym: 1) sprawowanie nadzoru, obsługa i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń technicznych budynku basenu: a) stacji uzdatniania wody, b) central wentylacyjnych z osprzętem, ciągami wentylacyjnymi i urządzeniami stanowiącymi całościowy system wentylacji, c) węzła cieplnego, d) rozdzielni i sieci elektrycznych, e) wewnętrznych instalacji wod – kan., co, ct, cw, wody do celów technologicznych i sanitarnych oraz przepompowni wody technologicznej i deszczowej; 2) utrzymanie w sprawności technicznej pomieszczeń i ich wyposażenia; 3) obsługa pomieszczeń odnowy biologicznej w budynku krytej pływalni (solarium leżące LUXURA X5 – 2 szt., sauna łagodna - salarium 12+2kW – 1 szt., sauna sucha 9kW – 1 szt., łaźnia parowa 7,5kW – 1 szt.), w szczególności: a) obsługa recepcji odnowy biologicznej; b) obsługa techniczna, konserwacja i serwisowanie zgodnie z instrukcją, urządzeń w pomieszczeniach odnowy biologicznej (w saunach i solarium) w tym pieców, sterowników, zabezpieczeń. c) utrzymanie właściwego stanu bezpieczeństwa oraz stanu technicznego i sanitarno – higienicznego pomieszczeń odnowy biologicznej; d) kontrolowanie czy osoby wchodzące do i wychodzące ze strefy odnowy biologicznej rejestrują swoje wejście i wyjście przez przyłożenie transpondera do czytnika; e) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystających z odnowy biologicznej przez: - przestrzeganie respektowania przez klientów regulaminów saun, solarium i zakazów obowiązujących w strefie odnowy biologicznej, - bieżąca kontrolę saun, solarium, basenu schładzającego, szatni i pryszniców. f) czas pracy odnowy biologicznej poniedziałek-piątek w godz. 14.00-22.00, soboty, niedziele i święta w godz. 9.00 – 22.00 4) utrzymanie porządku i właściwych warunków sanitarno-higienicznych w budynku krytej pływalni: a) przez właściwe zgodne z przepisami sanitarno – higienicznymi sprzątanie i odkażanie pomieszczeń basenowych (niecki basenów, plaża, szatnie, toalety, pomieszczenia pryszniców, nogo myjki), b) przez wykonywanie stałej czynności sprzątania pomieszczeń budynku krytej pływalni:  kubatura budynku – 17 500,00 m3,  powierzchnia zabudowy – 2 690,00 m2,  powierzchnia użytkowa – 3 077,40 m2,  powierzchnia użytkowa do sprzątania – 1 991,30 m²; 5) utrzymanie porządku i właściwych warunków sanitarno-higienicznych w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim przez wykonywanie stałej czynności sprzątania pomieszczeń budynku zaplecza socjalnego – powierzchnia użytkowa do sprzątania – 1089,7 m². 6) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości, mydło do dozowników, papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki do wc, środki chemiczne i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynsekcji i dezynfekcję pływalni, dezynfekcję niecek basenowych i zaplecza sanitarnego, a także narzędzia pracy, materiały eksploatacyjne oraz środki czystości i bhp, służące do utrzymania czystości pomieszczeń. Wartość tych środków Wykonawca wliczy w cenę oferty. 7) Środki chemiczne używane do uzdatnia i dezynfekcji wody w pływalni muszą być biodegradowalne, nie mające negatywnego wpływu na wodę w pływalni, oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. 4. Przedmiotem zamówienia w części II jest wykonanie usługi utrzymania czystości i właściwych warunków sanitarno – higienicznych w Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Dworze Mazowieckim. Powierzchnia użytkowa do sprzątania wynosi: 3 822,06 m2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) wykonywanie – zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami - stałej czynności sprzątania pomieszczeń budynku, w szczególności bieżące sprzątanie przez serwis dzienny sali gimnastycznej, ciągów komunikacyjnych, szatni, toalet i pryszniców, oraz szklanych ścian działowych. 2) maszynowe mycie na mokro nawierzchni w pomieszczeniach budynku – mycie ma być wykonywane trzy razy w tygodniu, tj.: piątek wieczór, niedziela wieczór oraz środa wieczór – rozpoczęcie czynności mycia maszynowego może nastąpić po zakończeniu pracy obiektu, 3) jednokrotne mycie okien obiektu. Wykonawca w celu realizacji wskazanych wyżej czynności zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich środków czystości, mydeł do dozowników, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek do wc, środków chemicznych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Opis przedmiotu zamówienia został przygotowany bez zastosowania dialogu technicznego. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 3 pkt 1 – 5 (dla części I zamówienia) oraz w ust. 4 pkt 1 – 3 (dla części II zamówienia), były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają wzory umów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 50500000-0
Dodatkowe kody CPV: 50721000-5, 71315410-6, 24962000-5, 90440000-3, 90911200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni w Nowym Dworze Mazowieckim oraz utrzymaniu czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT471544.72
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"UMIĘC" Grzegorz Umięcki,  ,  ul. Poprzeczna 3,  05-092,  Łomianki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88751.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługa utrzymania czystości w budynku sali gimnastycznej wraz z widownią przy Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Młodzieżowej 1 w Nowym Dworze Mazowieckim
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Część 2 zamówienia została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Na niniejszą część złożone zostały dwie oferty, jednak ceny zaproponowane przez Wykonawców znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający posiada w budżecie na realizację niniejszej usługi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI