Ogłoszenie nr 110887 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545493-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny
351555714, ul.
Pl. Józefa Piłsudskiego
1,
32-091
Michałowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 885 740, faks
123 885 035, e-mail
sekretariat@michalowice.malopolska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mchalowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Klub Seniora w Gminie Michałowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.217.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Klub Seniora w Gminie Michałowice”, na działce nr 241/1 i 241/2 w m. Masłomiąca, gm. Michałowice, powiat krakowski, woj. małopolskie.
2. Zakres prac i czynności obejmuje wykonanie następujących elementów:
2.1. Tynki i wylewki,
2.2. Ocieplenie stropodachu,
2.3. Stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna
2.4. Elewacja - ocieplenie ścian zewnętrznych,
2.5. Elementy wykończeniowe,
2.6. Instalacja wodna,
2.7. Instalacja kanalizacji sanitarnej,
2.8. Szambo wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej,
2.9. Instalacja gazowa,
2.10. Instalacja c.o.,
2.11. Instalacja oświetlenia i gniazd,
2.12. Instalacja odgromowa,
2.13. Instalacja teletechniczna,
3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową:
a) Architektura, elewacja – rysunki – (zał. Nr 7.1 do SIWZ);
b) Instalacje elektryczne – (zał. Nr 7.2 do SIWZ);
c) Instalacje sanitarne – (zał. Nr 7.3 do SIWZ);
d) Pozwolenie na budowę Nr AB.V.1.576.2016 z dnia 16 czerwca 2016 r. – (zał. Nr 7.4 do SIWZ);
3.2. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (zał. Nr 8 do SIWZ);
3.3. Przedmiarem robót – (zał. Nr 9 do SIWZ),
3.4. niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,
3.5. uzgodnieniami, opiniami, decyzjami administracyjnymi.
4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45333000-0,
45410000-4,
45311000-0,
45312310-3,
45314320-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 20.07.2017 roku do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.