Ogłoszenie nr 111614 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuInwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Żarowo wraz z budową kanalizacji sanitarnej na ul. Ogrodowej w Przedczu” współfinansowanego w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527896-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedecz, krajowy numer identyfikacyjny
31101932600000, ul.
Pl. Wolności
1,
62635
Przedecz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0-63 273-84-67, faks
0-63 273-84-67, e-mail
przedecz@konin.lm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wokiss.pl/przedecz/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.wokiss.pl/przedecz/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Ogrodowej w Przedczu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGWI.271.2.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Ogrodowej w Przedczu 2.W ramach inwestycji przewiduję się roboty rozbiórkowe drogi z mieszanki mineralno asfaltowej na długości 257 mb i szerokości 1m: a)cięcie piłą mechaniczną nawierzchni drogi asfaltowej pod przebieg trasy kanalizacji sanitarnej b) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych c)rozebranie podbudowy z kruszyw łamanych d)wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 3.Roboty odtworzeniowe drogi w miejscu wykonanego wykopu i położeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej szerokości ulicy o grub. 3 cm. : a)wykonanie podbudowy z kruszyw stabilizowanych cementem – 20 cm-wykonywane ręcznie b) podbudowa z kruszyw łamanych – grubość 20 cm c)mieszanka mineralno-bitumicznej o grub. 4 cm -warstwa wiążąca d)mieszanka mineralno-bitumicznej o grub. 4 cm -warstwa ścieralna e)oczyszczenie nawierzchni asfaltowej f)skropienie emulsją g)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – 3 cm -warstwa ścieralna na całej szerokości ulicy. h)mechaniczne ścinanie poboczy i)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych j)uzupełnienie poboczy kruszywem okrągłym frakcja od 3 do 31 mm-warstwa 5 cm. 4.Roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej PVC DN 200 długości 384 mb zakończonych studniami przyłączeniowymi usytuowanymi w pasie drogi gminnej w tym: a) kolektor A o długości 189 mb od studni S-0 do studni S-5 b) kolektor A-1 o długości 195 od studni S-3 do studni S-14 c)roboty ziemne- wykopy koparkami i zasypywanie d)roboty montażowe – montaż sieci kanalizacyjnej PVC fi 200 wraz montażem studzienek kanalizacyjnych systemowych. e)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. 5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących projekt budowlany(Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączonymi przedmiarami robót 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania , zabezpieczenia zaplecza i terenu budowy, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 2 egz. zawierająca wszystkie atesty i certyfikaty wbudowanych urządzeń i materiałów, protokoły badań , pomiarów, sprawdzeń; b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 2 egzemplarzach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT136137.10 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Roboty Ziemne i Instalacyjne JAKUBOWSKI Sp. z o.o.,
jakubowskislawek@interia.pl,
Drzewce 12,
62-410,
Zagórów, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 169149,43 Oferta z najniższą ceną/kosztem 169149,43 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259937,89 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.