OgĹoszenie nr 1403 - 2017
z dnia 2017-01-03 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza, krajowy numer identyfikacyjny
97077046800000, ul.
ul. ĹwiebodziĹskaÂ
68,
66218 Â
Lubrza, paĹstwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683Â 813Â 021, faks
683Â 813Â 021, e-mail
budownictwo@lubrza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubrza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: DOWOZY DZIECI DO SZKĂĹ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY LUBRZA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP.25/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamĂłwienia jest wykonanie usĹugi zwiÄ
zanej z dowozami dzieci do szkóŠpodstawowych, gimnazjum i przedszkoli na terenie Gminy Lubrza w okresie od 1 stycznia 207 roku do 31 grudnia 2017 roku. 2. SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia stanowi ZaĹÄ
cznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiÄ
zany jest zrealizowaÄ zamĂłwienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiÄ
cym ZaĹÄ
cznik nr 4 do SIWZ. 4. ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 w zwiÄ
zku z art. 36 ust. 2 pkt. 9 lit. d ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych ZamawiajÄ
cy wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o prace (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracownikĂłw fizycznych, ktĂłrzy bÄdÄ
realizowaÄ usĹugÄ dowozu i odbioru dzieci. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedĹoĹźy ZamawiajÄ
cemu oĹwiadczenie o zatrudnieniu pracownikĂłw fizycznych, ktĂłrzy bÄdÄ
realizowaÄ usĹugÄ zwiÄ
zanÄ
z przedmiotem zamĂłwienia. ZamawiajÄ
cy w zwiÄ
zku z wymaganiami okreĹlonymi wyĹźej w okresie obowiÄ
zywania umowy przeprowadzi wyrywkowÄ
kontrolÄ zatrudnienia osĂłb uczestniczÄ
cych w realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracÄ, w czasie realizacji usĹugi. 5.Wykonawca zobowiÄ
zany jest zrealizowaÄ zamĂłwienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiÄ
cym ZaĹÄ
cznik nr 4 do SIWZ. 6.ZamawiajÄ
cy wymaga realizacji zamĂłwienia w okresie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. 7.WspĂłlny SĹownik ZamĂłwieĹ: 60.00.00.00-8 â UsĹugi transportowe, 60.13.00.00-8 â UsĹugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osĂłb, 60.17.20.00-4 â Wynajem autobusĂłw i autokarĂłw wraz z kierowcÄ
. 8.ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza skĹadania ofert czÄĹciowych. 9.ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci skĹadania ofert wariantowych. 10.ZamawiajÄ
cy nie przewiduje moĹźliwoĹci udzielenia zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 11.ZamawiajÄ
cy nie zastrzega obowiÄ
zku osobistego wykonania przez wykonawcÄ kluczowych czÄĹci zamĂłwienia zwiÄ
zanych z wykonaniem usĹugi.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 30/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT130129.63 Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
PrzedsiÄbiorstwem Komunikacji Samochodowej Zielona GĂłra Sp. z o.o.,Â
,Â
ul. Jana z Kolna 2a,Â
65-014,Â
Zieona Góra, kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 40540.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 14054.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 140540.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.