Budowa chodnika ulica Baszkowska w Kobylinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodnika ulica Baszkowska w Kobylinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110613
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110613 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Krotoszyn: Budowa chodnika ulica Baszkowska w Kobylinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529241-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 25086482400000, ul. ul. Transportowa  1, 63700   Krotoszyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 226 531, faks 627 226 531, e-mail biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika ulica Baszkowska w Kobylinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PZD- 15/109/2017, l.dz. 2532/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy(udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.Przedmiot postępowania obejmuje: Budowa chodnika ulica Baszkowska w Kobylinie Obecnie ruch pieszy odbywa się częściowo jezdnią , a częściowo poboczami gruntowymi, natomiast ruch rowerowy odbywa się jezdnią. Teren położony jest w pobliży rzeki Rdęcy. Projektowane chodniki rozpoczynają się na końcu mostu na rzece Rdęcy a kończą się za posesją nr 31- droga gminna -strona lewa oraz przy posesji nr 32 – strona prawa jezdni drogi powiatowej. Realizacja chodnika o szerokości 1,50 m – strona prawa i 1,25 m – strona lewa jezdni, na wymienionym odcinku drogi powiatowej ma na celu podniesienie parametrów technicznych drogi oraz przeniesienie ruchu pieszego z jezdni w bezpieczne miejsce.Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe : 0,815 km , karczowanie pni drzew : 26 szt, wykopy na odkład koparkami podsiębiernymi pod przykanaliki: 39,90 m3 , studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu: 21,szt, podłoża pod kanały z materiałów sypkich gr. 10 cm : 3,80 m3 , kanały z rur PVC łączonych na wciski o śr. zewn. 200 mm: 95,00 m, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe: 1275,00 m , ława pod krawężniki betonowa z oporem z betonu klasy B-15 (C12/15): 82,875 m3 , krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej: 1275,00 m , obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej: 1140 ,00 m , warstwy odsączające z piasku grub. 10 cm : 1649,25 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm : 1425,25 m2 , chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – opaska szer. 20 cm przykrawężnikowa:224,00 m2 , roboty ziemne pod wjazdy do posesji: 93,713 m3 , warstwy odsączające z piasku grub. 10 cm pod wjazdy do posesji: 175,25 m2 ,ława pod krawężniki betonowa : 5,152 m3 , krawężniki betonowe wtopione: 161,00 m, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm pod wjazdy: 175,25 m2 ,nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm pod wjazdy do posesji: 175,25 m2 , poręcze ochronne sztywne z pochwytem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1,5 m : 295,00 m.UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 34953300-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT505669.75
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUB BRUKPOL S.C.,  ,  Strzelce Wielkie 81 C,  63-820,  Piaski,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 572466.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 572466.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600230.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI