PN 68/16- dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PN 68/16- dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/29127
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 29127 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Wrocław: PN 68/16- dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364336

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367421, 370048

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29046900000, ul. ul. Koszarowa  5, 51-149   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3261325 w. 128, faks 71 3260622, e-mail elzbietajanicka@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 68/16- dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PN 68/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1: Stacja robocza – 97 szt., Monitor komputerowy – 97 szt. Zadanie nr 2: Ultrabook – 3 szt. Zadanie nr 3:Oprogramowanie: I. WinSvrCAL 2016 OLP NL Gov DvcCAL – 42 szt. II.ExchgStdCAL 2016 OLP NL Gov UsrCAL – 40 szt. III.Rozszerzenie licencji ESET Endpoint Antivirus Suite – 42 szt. IV. Rozszerzenie licencji Axence nVision (zawierającego moduły Users, HelpDesk, DataGuard, Inventory, Network) – 75 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30211400-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: Stacja robocza – 97 szt., Monitor komputerowy – 97 szt.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia PN 68/16 -zadanie nr 1-dostawa zestawów komputerowych, ponieważ  wystąpiła   istotna   zmiana   okoliczności   powodująca,  że    prowadzenie postępowania  lub  wykonanie zamówienia  nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wczesniej przewidzieć. W świetle składanych ofert, Zamawiający napotkał problem z niejednoznaczną interpretacją złożonych ofert w związku z nieprecyzyjnym zapisem dotyczącym wydajności procesora. Intencją zamawiającego było, aby podawana przez oferentów wartość dotyczyła testu wydajności procesora przeprowadzonego na oferowanym zestawie komputerowym. Zapis w specyfikacji przedmiotu zamówienia nie precyzował tego faktu, dlatego można go było zinterpretować, że chodzi o wartości testu procesora przeprowadzane w bliżej nieokreślonej konfiguracji. Konfiguracja komputera ma istotny wpływ na wyniki tego testu, w kontekście użytych innych podzespołów i systemu operacyjnego – np. płyty głównej, typu i ilości pamięci RAM, typu dysku twardego oraz zainstalowanego systemu operacyjnego. Zamawiający chce uwzględnić realną wydajność komputerów, a nie hipotetyczne wartości, które można uzyskać przy zastosowaniu innych podzespołów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT276449.59
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dostawa ultrabooków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT27000.00
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NEWIND S.A.,  ,  ul. Duńska 11,  54-427,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31107,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31107,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31107,00
Waluta: Pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: oprogramowanie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT26550.00
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NEWIND S.A.,  ,  ul. Duńska 11,  54-427,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31198,95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31198,95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38722,86
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej do Linówka
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Wrocław: Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu (2 zadania).
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Wrocław: Ochrona osób i mienia w obiektach WCB EIT+ Sp. z o.o.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługa dostępu do zasobów sieci POZMAN i PIONIER w latach 2017-2018
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Informatyka i telekomunikacja: sukcesywna dostawa projektorów z prawem opcji
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI