Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112232
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112232 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Kraków: Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524392-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 94886-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14, 30529   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 126 165 428, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 w Krakowie. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków, w których realizowane są zadania pomocy społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 4.3.1. Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które mają być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 22 – wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obejmują między innymi: 1) Budynek główny:  wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych i nadziemnych, stropodachów,  wymianę pokrycia dachowego wraz z instalacja odgromową,  wykonanie instalacji fotowoltaicznej,  wymianę instalacji c.o.,  wymianę instalacji wod. – kan.,  wymianę instalacji elektrycznej,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w tym korekty audytu energetycznego z uwzględnieniem prac rzeczywiście wykonanych). 2) Budynek pralni z dobudówką:  wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych i nadziemnych, oraz połaci dachowej,  budowę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną,  wymianę instalacji c.o. (w budynku i zewnętrznej),  wymianę instalacji wod.-kan. (w budynku i zewnętrznej),  wymianę instalacji elektrycznej,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w tym korekty audytu energetycznego z uwzględnieniem prac rzeczywiście wykonanych). 3) Budynek administracyjny:  wykonanie instalacji odgromowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, nadziemnych, stropodachu,  wymianę instalacji c.o. (w budynku i zewnętrznej),  wymianę instalacji wod.-kan. (w budynku i zewnętrznej),  wymianę instalacji elektrycznej,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w tym korekty audytu energetycznego z uwzględnieniem prac rzeczywiście wykonanych). 4. Szczegółowy zakres robót określają: 1) dokumentacja opracowana przez Polskie Centrum Energii Odnawialnej „SOLARPOL”, 2) dokumentacje projektowe – projekty budowlane i wykonawcze, 3) przedmiary, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) zestawienia materiałów i wyposażenia, 6) dokumentacja własna Domu Pomocy Społecznej, a to: a) branża: instalacje c.o.:  projekt budowlano- wykonawczy,  przedmiar robót (budynek główny, pawilon żeński, budynek pralni i budynek administracyjny),  przedmiar robót (instalacje zewnętrzne),  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) branża: instalacje wod.-kan.:  projekt budowlano- wykonawczy,  przedmiar robót (budynek główny, pawilon żeński, budynek pralni i budynek administracyjny),  przedmiar robót (instalacje zewnętrzne),  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) branża: instalacje elektryczne:  projekt budowlano- wykonawczy,  przedmiar robót (budynek główny, pawilon żeński, budynek pralni i budynek administracyjny),  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki numer 1 – 13 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w ww. dokumentach nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o równoważnych parametrach technicznych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w trzech budynkach, w których będą wykonywane roboty, zapoznał się z przedmiotem zamówienia, w szczególności z dokumentacją, o której mowa w ust. 4 powyżej. Termin wizji lokalnej można uzgodnić telefonicznie z upoważnionym przedstawicielem użytkownika obiektu, Panem Markiem Kuligiem pod numerem telefonu 12 255 41 87 lub przedstawicielem Zamawiającego, Panem Grzegorzem Dziokiem pod numerem telefonu 12 616 54 31
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 31712331-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45211200-1, 45232140-5, 45262500-6, 45310000-3, 45321000-3, 71250000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawę prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania stanowi przepis art. 93 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 89 ust. 1 pkt. 7a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami). Powołany przepis art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. W toczącym się postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez firmę SAWBUD Damian Broda z siedzibą w Michałowicach, przy ul. Jesionowej 20. Ze względu na stopień skomplikowania inwestycji czas niezbędny do zbadania oferty przedłużył się, a zamawiający, przed upływem terminu związania ofertą, pismem z dnia 13 lipca 2017 roku wystąpił do wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie 30-sto dniowego terminu związania ofertą oraz okresu ważności wadium. W odpowiedzi na to, wykonawca oświadczył, iż nie wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, ani też okresu ważności wadium. Wobec tego ofertę rzeczonego wykonawcy należało, zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 pkt. 7a ustawy Prawo zamówień publicznych, odrzucić. Dokonując czynności odrzucenia jedynej oferty złożonej w postępowaniu z przyczyn wskazanych powyżej, zamawiający zmuszony był przedmiotowe postępowanie unieważnić.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI