Dostawa aparatury laboratoryjnej dla prac mikrobiologii w Pracowni Informatyki Medycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury laboratoryjnej dla prac mikrobiologii w Pracowni Informatyki Medycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia publiczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Rzeszowski
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-08
  • Numer ogłoszenia2017/2017/94328
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 94328 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Rzeszów: Dostawa aparatury laboratoryjnej dla prac mikrobiologii w Pracowni Informatyki Medycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505022

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000, ul. ul. Rejtana  , 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 721 018, faks 178 721 262, e-mail org@univ.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ur.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury laboratoryjnej dla prac mikrobiologii w Pracowni Informatyki Medycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/UR/61/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej dla prac mikrobiologii w Pracowni Informatyki Medycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: Mając na uwadze art. 7 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania Zamawiający powziął informację, iż opisując przedmiot zamówienia i wymagając, aby Wykonawca wraz z dostawą przedstawił dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji serwisu wystawioną dla Wykonawcy zamówienia przez producenta sprzętu spowodował ograniczenie uczciwej konkurencji. Natomiast zgodnie z ustawą wszystkie czynności Zamawiającego dokonywane w postępowaniu o zamówienie publiczne – od przygotowania postępowania, przez treści dokumentacji postępowania (opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału, kryteria oceny ofert, komunikacja z wykonawcami w toku postępowania), wybór trybu postępowania do wyboru oferty najkorzystniejszej winny być dokonywane w poszanowaniu tych zasad i mieć na celu zapewnienie ich przestrzegania. Niniejszy zapis mógł w sposób bezzasadny ograniczyć krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający stwierdził, iż zachodzi różnica w odniesieniu do informacji zawartych w ofercie LABSYSTEM S.C. E. Superata, M. Martini, a informacji przekazanych przez firmę ALAB Sp. z o.o., których Zamawiający na obecnym etapie nie może zbadać. Niniejsza wada ma w ocenie Zamawiającego charakter trwały, nieusuwalny i nie podlegający żadnym modyfikacją, a zarazem niemożliwy do usunięcia w toku niniejszego postępowania, tym samym stanowią wadę postępowania, która uniemożliwia dokonanie właściwej oceny złożonych ofert z zachowaniem zasady równego traktowania Wykonawcówi zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI