Ogłoszenie nr 83666 - 2017
z dnia 2017-05-16 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53279
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Morskich, krajowy numer identyfikacyjny
19034711800000, ul.
ul. Wyzwolenia
8,
80537
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 343 93 35, faks
58 346 47 30, e-mail
gpszenny@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rejs szkoleniowy dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Praktyka zawodowa dla 85 uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku )zawód: technik mechanik okrętowy i technik nawigator morski), zgodna z programem nauczania i Konwencją STCW.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT382817.70 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Akademia Morska,
,
ul. Morska 81-87,
81-225,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 382817.70 Oferta z najniższą ceną/kosztem 382817.70 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 382817.70 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wojnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W celu realizacji programu nauczania w zawodzie technik mechanik okrętowy i technik nawigator morski wymagane jest odbycie praktyki zawodowej. W związku z powyższym zachodzi konieczność zamustrowania grupy 85 uczniów Zespołu Szkół Morskich na statku celem odbycia ww. praktyki. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 07.08.2013 z późn. zm. w sprawie wyszkolenia i kwalifikacji członków załóg statków morskich, praktyka uczniów kształcących się w zawodzie technik mechanik okrętowy musi odbyć się na statku o mocy maszyn głównych co najmniej 750 kW, a w zawodzie technik nawigator morski na statku o pojemności brutto co najmniej 500. Ponadto odbycie praktyki musi kończyć się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu praktyki wydanym przez ośrodek szkoleniowy. W celu zrealizowania ww. zamówienia nawiązano kontakt z Polską Żeglugą Bałtycką S.A., Żeglugą Gdańską Sp. z o.o., WUŻ Port and Maritime Services LTD Sp. z o.o. i Akademią Morską w Gdyni. Wstępne rozmowy pokazały, że jedynie statki szkolne Akademii Morskiej w Gdyni, Dar Młodzieży i Horyzont II, spełniają powyższe wymogi.