Ogłoszenie nr 26168 - 2017
z dnia 2017-02-15 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego 2014-2000. Nazwa projektu: Dobry Czas na Biznes – KOM. Dobry Czas na Biznes – ST. Nr projektu: RPMP.08.03.01-12-0032/16 oraz RPMP.08.03.01-12-0081/16
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376666
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
35023901700000, ul.
ul. Kordylewskiego
11,
31542
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 176 600, faks
126 176 666, e-mail
katarzyna.kumala@marr.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Prowadzenie obligatoryjnych szkoleń warsztatowych poprzedzających założenie działalności gospodarczej"..
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szkolenia warsztatowe będą uzupełnieniem pakietu szkoleń obejmujących obligatoryjne szkolenia podstawowe oraz szkolenia wynikające z indywidualnego plany szkoleniowego. Szkolenia mają za zadanie przekazać podstawową wiedzę we wszystkich aspektach prowadzenie działalności gospodarczej oraz umiejętności do zastosowanie wiedzy we własnych przedsięwzięciach. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: a) motywacja i kreowanie własnej wartości: 8 h łącznie b) negocjacje biznesowe: 4 h łącznie, c) pozyskanie i obsługa klienta: 4 h łącznie, d) radzenie sobie ze stresem i konfliktem: 4 h łącznie, e) asertywność: 4 h łącznie Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie odrębne części, w ramach których szkolenia będą prowadzone w następującym trybie: • 24h x 10 grup x 5 naborów w ramach projektu DCB KOM (Krakowski Obszar Metropolitalny) część nr 1 zamówienia. • 24h x 6 grup x 5 naborów w ramach projektu DCB ST (Subregion tarnowski) – część nr 2 zamówienia. Grupy będą maksymalnie do 15 osób. Częstotliwość szkoleń przewidzianych dla jednego uczestnika projektu to 3 dni w naborze (5 naborów co około 2 miesiące) Miejsce realizacji usług: Kraków - część nr 1 zamówienia, Tarnów - część nr 2 zamówienia Warunki ukończenia szkolenia: test badający poziom kompetencji oraz postępy; certyfikat ukończenia, ankieta badania satysfakcji uczestnika szkolenia. Założenia liczbowe: Zakładana liczba godzin na 1 uczestnika projektu wynosi 24 h Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu DCB KOM – 1200 h Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu DCB ST – 720 h
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: ,,Prowadzenie obligatoryjnych szkoleń warsztatowych” |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107317.07 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Trappa Sp. z o.o.,
,
ul. Kościuszki 8/6,
10-502,
Olsztyn, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 125460.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 99012.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172800.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: ,, Prowadzenie obligatoryjnych szkoleń warsztatowych” |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64390.24 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Trappa Sp. z o.o.,
,
ul. Kościuszki 8/6,
10-502,
Olsztyn, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75276.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 58903.20 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103680.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.