Ogłoszenie nr 85672 - 2017
z dnia 2017-05-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane w ramach projektu pod nazwą: „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
21119336900000, ul.
ul. Kościuszki
31,
66530
Drezdenko, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 637 041, faks
957 621 247, e-mail
dorota.kwl@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Powiatowego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego organizowanego w ramach realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Miejsce imprezy: na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego, plac na świeżym powietrzu z zapewnieniem stolików, krzeseł lub ławek oraz zaplecza higieniczno - sanitarnego. W przypadku niepogody zapewnienie sali przystosowanej do przyjęcia 210 osób lub zapewnienie odpowiedniego zadaszenia.
Usługodawca zapewni:
- usługę cateringową w postaci grilla (dla każdego uczestnika przynajmniej: 1 kawałek mięsa, 1 kiełbaska, 1 hotdog) , zimny napój (przynajmniej 2 x 0,5 litra na osobę), ciasto, napoje ciepłe (kawa, herbata bez ograniczeń) – menu należy dołączyć do oferty
- organizację przynajmniej 8 konkursów z nagrodami dla wszystkich uczestniczących (drobne upominki np. słodycze, zabawki, przybory szkolne), w czym przynajmniej 3 konkursy powinny być rozegranych pomiędzy dziećmi, przynajmniej 2 konkursy powinny być rozegranych pomiędzy młodzieżą, a przynajmniej trzy w grupach mieszanych dzieci – dorośli. Scenariusz konkursów należy dołączyć do oferty,
- zapewnienie 7 animatorów, którzy będą prowadzić animacje podczas imprezy, zachęcać uczestników do udziału w zabawie, prowadzić konkursy, rozdawać słodycze,
- przygotowanie i obsługa stoiska do animacji plastycznej tj. malowanie twarzy oraz tatuaże dziecięce
- animatora wiążącego baloniki w śmieszne figury (baloniki zapewni Wykonawca)
- zapewnienie nagłośnienia i oprawy muzycznej
- stoisko z watą cukrową dla dzieci bez ograniczeń
- stoisko z fotobudką bez ograniczeń
- przejażdżki bryczką lub inną atrakcję – propozycję należy dołączyć do oferty
- Wykonawca może dodatkowo zaoferować własne pomysły dotyczące realizacji imprezy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
zamówienie publiczne prowadzone na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15447 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencję Artystyczną Kornel Wachowiak,
,
Os. Lecha 63/4,
61-295 ,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19000 Oferta z najniższą ceną/kosztem 19000 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.