Organizacja Powiatowego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego organizowanego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja Powiatowego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego organizowanego w ramach realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDrezdenko
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/85672
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 85672 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Drezdenko: Organizacja Powiatowego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego organizowanego w ramach realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu pod nazwą: „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 21119336900000, ul. ul. Kościuszki  31, 66530   Drezdenko, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 637 041, faks 957 621 247, e-mail dorota.kwl@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja Powiatowego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego organizowanego w ramach realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w powiecie strzelecko - drezdeneckim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Miejsce imprezy: na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego, plac na świeżym powietrzu z zapewnieniem stolików, krzeseł lub ławek oraz zaplecza higieniczno - sanitarnego. W przypadku niepogody zapewnienie sali przystosowanej do przyjęcia 210 osób lub zapewnienie odpowiedniego zadaszenia. Usługodawca zapewni: - usługę cateringową w postaci grilla (dla każdego uczestnika przynajmniej: 1 kawałek mięsa, 1 kiełbaska, 1 hotdog) , zimny napój (przynajmniej 2 x 0,5 litra na osobę), ciasto, napoje ciepłe (kawa, herbata bez ograniczeń) – menu należy dołączyć do oferty - organizację przynajmniej 8 konkursów z nagrodami dla wszystkich uczestniczących (drobne upominki np. słodycze, zabawki, przybory szkolne), w czym przynajmniej 3 konkursy powinny być rozegranych pomiędzy dziećmi, przynajmniej 2 konkursy powinny być rozegranych pomiędzy młodzieżą, a przynajmniej trzy w grupach mieszanych dzieci – dorośli. Scenariusz konkursów należy dołączyć do oferty, - zapewnienie 7 animatorów, którzy będą prowadzić animacje podczas imprezy, zachęcać uczestników do udziału w zabawie, prowadzić konkursy, rozdawać słodycze, - przygotowanie i obsługa stoiska do animacji plastycznej tj. malowanie twarzy oraz tatuaże dziecięce - animatora wiążącego baloniki w śmieszne figury (baloniki zapewni Wykonawca) - zapewnienie nagłośnienia i oprawy muzycznej - stoisko z watą cukrową dla dzieci bez ograniczeń - stoisko z fotobudką bez ograniczeń - przejażdżki bryczką lub inną atrakcję – propozycję należy dołączyć do oferty - Wykonawca może dodatkowo zaoferować własne pomysły dotyczące realizacji imprezy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
zamówienie publiczne prowadzone na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT15447
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencję Artystyczną Kornel Wachowiak,  ,  Os. Lecha 63/4,  61-295 ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI