OgĹoszenie nr 17503 - 2017
z dnia 2017-01-31 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 370660 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamówieŠpublicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZespóŠOpieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
31512300000, ul.
ul. Ĺw. JanaÂ
9,
62200 Â
Gniezno, paĹstwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
614Â 264Â 461, faks
614Â 263Â 233, e-mail
zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zoz.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: OCHRONA OSĂB, OBIEKTĂW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOĹU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEĹšNIE
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
28AZ/UOM/XII/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamĂłwienia stanowi: 1.1 Wykonanie Ĺwiadczenia
usĹugi caĹodobowej ochrony w formie staĹej, bezpoĹredniej ochrony fizycznej wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej â mienia i
budynkĂłw. 2.2 ZamĂłwienie realizowane bÄdzie przez okres 12 miesiÄcy, w sposĂłb ciÄ
gĹy, zgodnie z zaakceptowanym przez
zamawiajÄ
cego InstrukcjÄ
ochrony, w oparciu o nastÄpujÄ
ce zaĹoĹźenia: a) Szpital przy ul. Ĺw. Jana 9 we wszystkie dni tygodnia
od godz. 21:00 do godz. 7:00 przez pracownikĂłw wpisanych na listÄ kwalifikowanych pracownikĂłw ochrony. b) Szpital ul. 3
Maja 37 we wszystkie dni tygodnia od godz. 20:00 do godz. 6:00 przez pracownikĂłw wpisanych na listÄ kwalifikowanych
pracownikĂłw ochrony 3.3 Podejmowanie dziaĹaĹ prewencyjnych poprzez patrolowanie i obserwacjÄ terenu bÄdÄ
cego
przedmiotem ochrony. 4.4 Natychmiastowe powiadamianie Komendy Powiatowej Policji o zauwaĹźonych lub stwierdzonych
przypadkach zagroĹźenia Ĺźycia lub mienia na terenie objÄtym dziaĹaniem Agencji. 4.5 Informowanie na bieĹźÄ
co WykonawcÄ o
przypadkach zagroĹźenia mienia oraz spokoju i bezpieczeĹstwa na terenie bÄdÄ
cym przedmiotem ochrony. 4.6 UjÄcie osĂłb
stwarzajÄ
cych w sposĂłb oczywisty bezpoĹrednie zagroĹźenie dla Ĺźycia lub zdrowia ludzkiego, a takĹźe dla chronionego mienia ,w
celu niezwĹocznego oddania tych osĂłb Policji. Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ do Ĺwiadczenia usĹugi ochrony niekwalifikowanej. 4.7
Prowadzenie ewidencji w dzienniku sĹuĹźby z przebiegu prowadzonej dziaĹalnoĹci i przedstawianie jej do wglÄ
du ZamawiajÄ
cemu.
4.8 ZamawiajÄ
cy lub upowaĹźniony przez niego przedstawiciel moĹźe wydaÄ osobom chroniÄ
cym specjalne dyspozycje z
pominiÄciem Wykonawcy pod warunkiem odnotowania ich w notatniku pracownika ochrony. Dyspozycje te bÄdÄ
wykonane
tylko w przypadku, jeĹźeli nie kolidujÄ
z przepisami prawa oraz nie wpĹywajÄ
ujemnie na stan bezpieczeĹstwa chronionych osĂłb i
mienia. 4.9 Wykonawca zapewnia bezpĹatne Ĺwiadczenie usĹug caĹodobowego monitorowania systemĂłw alarmowych
zainstalowanych w obiektach ZamawiajÄ
cego oraz dojazd grupy interwencyjnej. 4.10 BieĹźÄ
cÄ
obserwacjÄ obiektu za pomocÄ
urzÄ
dzeĹ telewizji dozorowej, 4.11 Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli
pracownikĂłw w postaci utrzymania ĹÄ
cznoĹci miÄdzy urzÄ
dzeniami a StacjÄ
Monitorowania Wykonawcy, raportowania raz w
miesiÄ
cu lub na ĹźÄ
danie ZespoĹu Opieki Zdrowotnej oraz archiwizowania raportĂłw zdarzeĹ przez okres 6 miesiÄcy. Obchody
pracownikĂłw ochrony wykonywane bÄdÄ
co dwie godziny do wyznaczonych piÄciu punktĂłw: a) w szpitalu przy ul 3 Maja 37
poczÄ
wszy od godz. 20:00 - drzwi wejĹcie awaryjne od tyĹu do szatni (budynek C) - szatnie wewnÄ
trz budynku (budynek C) -
korytarz przy nowych szatniach (budynek A) - budowa â budynek D punkt przy wyjĹciu rury z gazem - klatka na ginekologiÄ
(budynek A) b) w szpitalu przy ul. Ĺw. Jana 9 poczÄ
wszy od godz. 21:00 - klatka do magazynu i punktu odpadĂłw (budynek A) -
klatka na stacjÄ dializ (budynek A) - korytarz przy serwerowni (budynek B) - wejĹcie do apteki od zewnÄ
trz (budynek B) - drzwi
przy biurze wypisĂłw (budynek B) 4.12 Wykonawca jako wĹaĹciciel elektronicznego systemu kontroli pracownikĂłw winien
utrzymywaÄ jego sprawnoĹÄ na poziomie technicznym, zapewniajÄ
cym jego wĹaĹciwe funkcjonowanie. ZamawiajÄ
cy w dniu
podpisania umowy przekazuje do uĹźytkowania Zleceniobiorcy sprawny technicznie system kontroli pracownikĂłw. 4.13 W
przypadku braku moĹźliwoĹci monitorowania elektronicznego systemu kontroli pracownikĂłw, w szczegĂłlnoĹci na skutek
uszkodzenia linii przekazu, Wykonawca powiadamia o uszkodzeniu ZamawiajÄ
cego. 4.14 W celu zwiÄkszenia bezpieczeĹstwa
chronionego obiektu WykonawcÄ
musi dysponowaÄ grupÄ
interwencyjnÄ
skĹadajÄ
cÄ
siÄ z co najmniej dwĂłch pracownikĂłw. Czas
przyjazdu grupy interwencyjnej do ZamawiajÄ
cego nie moĹźe byÄ dĹuĹźszy niĹź 15 minut. Koszty zwiÄ
zane z wyjazdem grupy
interwencyjnej, uzasadnione wynikĹÄ
sytuacjÄ
, jak i bÄdÄ
ce wynikiem przekazania bĹÄdnej informacji obciÄ
ĹźajÄ
WykonawcÄ.
DopuszczÄ
siÄ moĹźliwoĹÄ podzlecenia tego zadania innym uprawnionym podmiotom na zasadach zgodnych z obowiÄ
zujÄ
cymi w
tym zakresie przepisami, z zachowaniem peĹnej odpowiedzialnoĹci Wykonawcy za ĹwiadczonÄ
usĹugÄ. 4.15 Wykonawca
zobowiÄ
zuje siÄ do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialnoĹci cywilnej z limitem nie mniejszym niĹź 500.000,00 zĹ na
jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. KopiÄ polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedĹoĹźy ZamawiajÄ
cemu w
terminie do 7 dni od podpisania umowy. W przypadku zwiÄkszenia zapotrzebowania zamawiajÄ
cego na usĹugi ochroniarskie
ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamĂłwienia w zakresie 20%. Skorzystanie
z prawa opcji nastÄpuje w drodze pisemnego oĹwiadczenia zamawiajÄ
cego.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| NAZWA: OCHRONA OSĂB, OBIEKTĂW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOĹU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEĹšNIE |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 09/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
tak
SpĂłĹdzielnia "DOZĂR" w GnieĹşnie - lider,Â
,Â
ul. Ĺťwirki i Wigury 19A
,Â
62-200 ,Â
Gniezno, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Biuro Ochrony A-Z - partner,Â
,Â
ul. BogusĹawskiego 26/4
,Â
62-002 ,Â
Suchy Las, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 99864.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 99864.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 122421.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.