OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEŹNIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-31
  • Numer ogłoszenia2017/2017/17503
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 17503 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Gniezno: OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEŹNIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370660 - 2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31512300000, ul. ul. Św. Jana  9, 62200   Gniezno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 614 264 461, faks 614 263 233, e-mail zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zoz.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEŹNIE
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
28AZ/UOM/XII/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: 1.1 Wykonanie świadczenia usługi całodobowej ochrony w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej – mienia i budynków. 2.2 Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy, w sposób ciągły, zgodnie z zaakceptowanym przez zamawiającego Instrukcją ochrony, w oparciu o następujące założenia: a) Szpital przy ul. św. Jana 9 we wszystkie dni tygodnia od godz. 21:00 do godz. 7:00 przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. b) Szpital ul. 3 Maja 37 we wszystkie dni tygodnia od godz. 20:00 do godz. 6:00 przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony 3.3 Podejmowanie działań prewencyjnych poprzez patrolowanie i obserwację terenu będącego przedmiotem ochrony. 4.4 Natychmiastowe powiadamianie Komendy Powiatowej Policji o zauważonych lub stwierdzonych przypadkach zagrożenia życia lub mienia na terenie objętym działaniem Agencji. 4.5 Informowanie na bieżąco Wykonawcę o przypadkach zagrożenia mienia oraz spokoju i bezpieczeństwa na terenie będącym przedmiotem ochrony. 4.6 Ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia ,w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi ochrony niekwalifikowanej. 4.7 Prowadzenie ewidencji w dzienniku służby z przebiegu prowadzonej działalności i przedstawianie jej do wglądu Zamawiającemu. 4.8 Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać osobom chroniącym specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy pod warunkiem odnotowania ich w notatniku pracownika ochrony. Dyspozycje te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych osób i mienia. 4.9 Wykonawca zapewnia bezpłatne świadczenie usług całodobowego monitorowania systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego oraz dojazd grupy interwencyjnej. 4.10 Bieżącą obserwację obiektu za pomocą urządzeń telewizji dozorowej, 4.11 Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli pracowników w postaci utrzymania łączności między urządzeniami a Stacją Monitorowania Wykonawcy, raportowania raz w miesiącu lub na żądanie Zespołu Opieki Zdrowotnej oraz archiwizowania raportów zdarzeń przez okres 6 miesięcy. Obchody pracowników ochrony wykonywane będą co dwie godziny do wyznaczonych pięciu punktów: a) w szpitalu przy ul 3 Maja 37 począwszy od godz. 20:00 - drzwi wejście awaryjne od tyłu do szatni (budynek C) - szatnie wewnątrz budynku (budynek C) - korytarz przy nowych szatniach (budynek A) - budowa – budynek D punkt przy wyjściu rury z gazem - klatka na ginekologię (budynek A) b) w szpitalu przy ul. Św. Jana 9 począwszy od godz. 21:00 - klatka do magazynu i punktu odpadów (budynek A) - klatka na stację dializ (budynek A) - korytarz przy serwerowni (budynek B) - wejście do apteki od zewnątrz (budynek B) - drzwi przy biurze wypisów (budynek B) 4.12 Wykonawca jako właściciel elektronicznego systemu kontroli pracowników winien utrzymywać jego sprawność na poziomie technicznym, zapewniającym jego właściwe funkcjonowanie. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekazuje do użytkowania Zleceniobiorcy sprawny technicznie system kontroli pracowników. 4.13 W przypadku braku możliwości monitorowania elektronicznego systemu kontroli pracowników, w szczególności na skutek uszkodzenia linii przekazu, Wykonawca powiadamia o uszkodzeniu Zamawiającego. 4.14 W celu zwiększenia bezpieczeństwa chronionego obiektu Wykonawcą musi dysponować grupą interwencyjną składającą się z co najmniej dwóch pracowników. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 15 minut. Koszty związane z wyjazdem grupy interwencyjnej, uzasadnione wynikłą sytuacją, jak i będące wynikiem przekazania błędnej informacji obciążają Wykonawcę. Dopuszczą się możliwość podzlecenia tego zadania innym uprawnionym podmiotom na zasadach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z zachowaniem pełnej odpowiedzialności Wykonawcy za świadczoną usługę. 4.15 Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na usługi ochroniarskie Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 20%. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW ORAZ MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GNIEŹNIE
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Spółdzielnia "DOZÓR" w Gnieźnie - lider,  ,  ul. Żwirki i Wigury 19A ,  62-200 ,  Gniezno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Biuro Ochrony A-Z - partner,  ,  ul. Bogusławskiego 26/4 ,  62-002 ,  Suchy Las,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 99864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99864.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122421.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI