Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGłubczyce
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedszkole nr 1 im. Marii Konopnickiej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111305
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111305 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Głubczyce: Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524899-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 1 im. Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny 53057221700000, ul. Kochanowskiego   33, 48-100  Głubczyce, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774853143, faks 774853143, e-mail przedszkole.nr.15@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
P-1.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: Część 1. Termomodernizacja budynku. 1. Wymianę okien drewnianych i przeszkleń na okna PCV, wymiana drzwi. 2. Docieplenie elewacji budynku szkoły płytami styropianowymi samogasnącymi. 3. Malowanie elewacji. 4. Remont kominów. 5. Docieplenie stropodachu płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą. 6. Wymiana obróbek blacharskich. 7. Wymiana instalacji deszczowej. 8. Wymiana instalacja odgromowej. Część 2. Zmiana sposobu ogrzewania budynku z węglowego na ogrzewanie z zastosowaniem energii odnawialnej, wymiana instalacji c.o. wewnętrznej. 1. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku oraz podziemnej w terenie. 2. Zabudowa urządzeń źródła energii odnawialnej. 3. Przebudowa kotłowni węglowej na węzeł cieplny z zastosowaniem energii odnawialnej . 4. Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej Część 3. Wymiana oświetlenia na LED. 1. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. 2. Wykonanie instalacji oświetlenia z lampami LED. 3. Montaż rozdzielnic elektrycznych. 4. Wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji i oświetlenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45453000-7, 45110000-1, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45261900-3, 45320000-6, 45621000-3, 45315300-1, 45317000-2, 45312310-3, 45421000-4, 45331100-7, 45332300-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część 1. Termomodernizacja budynku.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT316826.25
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BETBRUK Daniel Maćko ul. Żeromskiego 27a 48-100 Głubczyce ,  betbrukmacko111@op.pl,  ul. Żeromskiego 27 a,  48-100,  Głubczyce,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 389696.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389696.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389696.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20 %
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część 2. Zmiana sposobu ogrzewania budynku z węglowego na ogrzewanie z zastosowaniem energii odnawialnej, wymiana instalacji c.o. wewnętrznej.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Oferent został wykluczony z udziału w postepowaniu na podstawie art. 24. Ust. 1 pkt 12 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca na wezwanie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Złożył dokumenty nie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu na dzień złożenia wniosku. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część 3. Wymiana oświetlenia na LED.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu . Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.06.2017 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 3 przetargu. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace murarskie - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do zatrudnienia lub brygady do prac murarskich. Inwestycje na terenie woj. opolskiego (budynki użyteczności publicznej). Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa gminnych dróg publicznych na terenie gminy Węgierska Górka w 2017 r
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty w zakresie napraw i utrzymania autostrad administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Zabrzu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI