Ogłoszenie nr 113365 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548021-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Złotów, krajowy numer identyfikacyjny
52544100000, ul.
al. Piasta
1,
77400
Złotów, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 263 21 49 wew. 31, faks
67 265 00 25, e-mail
urzad@zlotow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania parteru segmentu „A” Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Złotowie na oddział przedszkolny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części szkoły Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 na trzy oddziały przedszkola z niezbędną przebudową. Budynek Zespołu Szkół Samorządowych składa się z 4 segmentów oraz sali gimnastycznej połączonych łącznikami. Część budynku jest podpiwniczona oraz składa się z 2-3 kondygnacji nadziemnych. Omawiana inwestycja znajdować się będzie na parterze segmentu A, który jest niepodpowniczony i ma dwie kondygnacje. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH Schody i podjazd dla niepełnosprawnych Wyburzenia Ściany wewnętrzne Stolarka okienna i drzwiowa Tynki wewnętrzne i okładziny Malowanie Posadzki ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI - Układ komunikacyjny /chodniki i dojścia/- istniejące. - Sieci uzbrojenia terenu - wszystkie przyłącza do budynków tj. wodociągowe, kanalizacji ściekowej, gazowe i energetyczne – istniejące. - Droga dojazdowa – dojście z ul. Królowej Jadwigi – istniejące. - Miejsce na śmietnik – istniejące. Projektuje się nowe wejście do budynku wraz z schodami oraz pochylnią dla niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45111100-9,
45310000-3,
45330000-9,
45442100-8,
45431000-7,
45112710-5
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190117.70 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Rzemieślnicza KRAJNA,
,
ul. Cechowa 11,
77-400,
Złotów, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 252470.39 Oferta z najniższą ceną/kosztem 252470.39 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252470.39 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.