II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji kablowej wraz z montażem kabla światłowodowego miejskiej sieci teleinformatycznej LEGMAN w Parku Bielańskim”, w ramach zadania „Budowa Miejskiej Sieci Teleinformatycznej LEGMAN” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IM.RZP.271.6.1.12.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje: "Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji kablowej wraz z montażem kabla światłowodowego miejskiej sieci teleinformatycznej LEGMAN w Parku Bielańskim”, w ramach zadania „Budowa Miejskiej Sieci Teleinformatycznej LEGMAN”. Szczegółowa specyfikacja zakresu rzeczowego zadania: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji kablowej: a) pozyskanie podkładów geodezyjnych (mapa do celów projektowych), b) opracowanie szczegółowego opisu technicznego, c) opracowanie projektu przebiegu tras kanalizacji zgodnie z warunkami technicznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) oraz SIWZ, d) uzgodnienia i wszelkie niezbędnie zgody wymagane prawem dla realizacji przedmiotu zamówienia, ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych organom architektoniczno-budowlanymi włącznie. 2. Wykonanie kanalizacji kablowej zgonie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. 3. Montaż kabla światłowodowego kanalizacji kablowej określonej w pkt. 2. 4. Zakończenie kabli światłowodowych w szafach teletechnicznych SK-14, i ZK. 5. Wykonanie pomiarów kabli światłowodowych. Uwagi: 1) Szczegółowy wykaz prac do wykonania określony został w dołączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2) Przed wykonaniem wyceny ofertowej zaleca się dokonać wizji lokalnej na wymieniony w SIWZ terenie w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na koszty realizacji zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: Prowadzenie dziennika budowy, w którym zawarte zostaną wszelkie istotne informacje i zdarzenie związane z realizacją budowy, m. in: dane kierownika budowy, dane inspektora nadzoru budowlanego, wprowadzenie na plac budowy, ewentualne zmiany w projekcje, potwierdzenie wykonania robót zakrytych, ewentualne uwagi inspektora nadzoru budowlanego, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu prac i zwrocie placu budowy. Wykonanie kopii roboczych dokumentacji projektowej, jeśli liczba egzemplarzy przekazanych przez zamawiającego byłaby niewystarczająca. Uzgodnienia z zarządcami gruntów i obiektów, na którym będą prowadzone prace – terminu i trybu wprowadzenia oraz zasad i warunki udostępnienia obiektów na czas prowadzenia robót oraz sporządzenia odpowiednich protokołów. Przygotowanie na własny koszt – jeśli zaistnieje taka konieczność – wszelkich niezbędnych dokumentów oraz pozyskane odpowiednich umów na korzystanie w czasie budowy z pasa drogowego i ewentualnie innych terenów miejskich np. projekt zastępczej organizacji ruchu w pasach drogowych, o ile taki projekt będzie wymagany. Zapewnienie warunków, aby prace budowlane wykonywane były zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami BHP i prowadzenie bieżącej kontroli tej zgodności. Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru na terenach i obiektach, na których prowadzone będą prace, uzyskanie oświadczeń o odbiorze terenu po budowie i braku jakichkolwiek roszczeń
(związanych z budową) ze strony zarządców tych obiektów i terenów w stosunku do wykonawcy i zamawiającego. Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru technicznego robót. Przygotowanie: a) dokumentacji powykonawczej, b) inwentaryzacji powykonawczej, c) operatu kolaudacyjnego, zawierającego w szczególności: protokół badań i sprawdzeń, dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów, dokumentacji pomiarów optycznych, Dziennika Budowy. zgodnie z § 6 pkt 16 litera c tiret 4 Projektu umowy. zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666 tekst jednolity): - instalacja sieci FTTx - instalatorzy sieci FTTx. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231600-1
Dodatkowe kody CPV: