Ogłoszenie nr 110798 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZagospodarowanie terenów przyległych do zalewu Mrożyczka
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510821-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Głowno, krajowy numer identyfikacyjny
472057684, ul.
Młynarska
15,
95-015
Głowno, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
427 191 151, faks
427 191 151, e-mail
ajaniak@glowno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glowno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie przyległym do zalewu Mrożyczka w Głownie w związku z realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych nad zalewem Mrożyczka"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ITB.271.08.2017/AJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa ogólnodostępnego placu zabaw, realizowana w ramach projektu pod nazwą „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych nad zalewem Mrożyczka”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, nad zalewem Mrożyczka w Głownie, na terenie działek nr 15/27, 15/13, obręb G-11. Zamówienie obejmuje demontaż urządzeń istniejącego placu zabaw i montaż nowych urządzeń. Wykonawca powinien zaprojektować demontaż urządzeń istniejącego placu zabaw i montaż jednego zespolonego wielofunkcyjnego urządzenia zabawowego zawierającego wiele elementów zabawowych uwzględniających wykonanie stref upadku i stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów. Cały kompleks zabawowy (plac zabaw) powinien być objęty wspólnym certyfikatem bezpieczeństwa i producencką deklaracją zgodności obejmującą bezpieczeństwo zestawu zabawowego, jego montaż jak i wykonanie bezpiecznych stref upadku. W ramach nowego zagospodarowania, oprócz nowych urządzeń zostaną zamontowane nowe ławeczki, kosze na śmieci, i stoliki. Wymienione też zostanie ogrodzenie placu zabaw. Powinny być przynajmniej 2 (słownie: dwie) furtki wejściowe na plac zabaw. Dojścia do placu zabaw pozostają bez zmian. Wykonawca zapewni wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, realizację robót budowlanych z montażem urządzeń do zabawy. Plac zabaw musi odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, a urządzenia i zestawy zabawowe wyposażenia placu zabaw muszą posiadać Certyfikaty TUV, potwierdzające spełnianie norm EN 1176:2008. W zakres obowiązków wykonawcy na etapie przed rozpoczęciem robót wchodzi również zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
43325000-7,
45100000-8,
45111200-0,
71200000-0,
71300000-1,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT260141.06 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SUN+ Agnieszka Turowska,
sekretariat@sun-plus.pl,
Gruszczyn ul. Katarzyńska 63 box 013,
62-006,
Kobylnica, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 299983.43 Oferta z najniższą ceną/kosztem 299983.43 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302548.50 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.