II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku komunalnego wraz z przedszkolem w Warce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IR.271.3.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przedszkolem
6-oddziałowym i infrastrukturą towarzysząca w Warce przy ul. Armii Krajowej tzw. budowa „pod klucz”, na działkach nr ew.: 1954/59, 1954/64, 1954/66, 1954/106, 1954/60, 1954/72, 1954/69 i fragmentach działek nr ew. 1953/19, 1954/67, 1954/68, 1954/62 o powierzchni łącznej około 0,6843 ha.
Zamówienie obejmuje:
- Opracowanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24.04.2012 r.
w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 poz.463),
- Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych dla terenu związanego z realizacją zadania,
- Opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
- Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich branż w budynku, wszystkich niezbędnych przyłączy.
- Sporządzenie projektu budowlanego dla terenu wokół budynku: parking itp.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż związanych z przedsięwzięciem lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
- Sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych i harmonogramu robót dla wszystkich robót w rozbiciu na obiekty .
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów – w wyniku których powstanie nowy budynek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – gotowy do zamieszkania i uruchomienia przedszkola.
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz założenie książki obiektu budowlanego wraz z opracowaniem świadectwa energetycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy:
1) prace ziemne, w tym:
a) prace związane z wykonaniem elementów sieci zewnętrznych;
b) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych;
2) prace ogólnobudowlane, w tym:
a) prace fundamentowe, w tym przy wykonywaniu wykopów, zbrojeń, izolacji;
b) prace przy wznoszeniu konstrukcji obiektu, w tym przy wykonywaniu zbrojeń;
c) prace dekarskie;
d) prace przy wykonywaniu przegród, niezależnie od rodzaju przegrody (murowana, g-k, itd.);
e) prace tynkarskie;
f) prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych;
3) prace instalatorskie/związane z wykonaniem instalacji/ branży sanitarnej (wod-kan, c.o.
wentylacja, klimatyzacja), elektrycznej, teletechnicznej oraz ich uruchomieniem;
4) prace wykończeniowe, w tym:
a) prace malarskie;
b) prace związane z montażem stolarki i ślusarki;
c) prace wykończeniowe (biały montaż, osprzęt elektryczny, itp.);
5) prace związane z wykonaniem elewacji;
6) czynności sprzątania.
- Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu.
W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.
- Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.
- W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez:
1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem:
a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska;
b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia;
2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia;
3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.
- Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.
- Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za:
- brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu,
- nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211000-9
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45100000-8,
45230000-8,
45400000-1,
71220000-6,
71000000-8,
71221000-3,