Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. „Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRawicz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyBurmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110030
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110030 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Rawicz: Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. „Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500003402-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego  21, 63-900   Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5465400, faks 65 5464167, e-mail umg@rawicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. „Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZPF.2712.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty podobne do umowy podstawowej nr BZPF.2710.15.1.2016 z dnia 29.12.2016 roku polegające na przebudowie drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie (etap II), w tym w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, 2) wykonanie brakującego odcinka odwodnienia: przykanaliki, studzienki ściekowe, 3) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu (projekt + oznakowanie robót), 4) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji zgłoszeniowej branży drogowej i projektu budowlanego branży sanitarnej wraz z załącznikami stanowiące załączniki do zamówienia podstawowego, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż stanowiące załączniki do zamówienia do zamówienia podstawowego, 3) przedmiaru wraz z kosztorysem zerowym robót podobnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45110000-1, 45111200-0, 45232130-2, 45233220-7, 45000000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT44941.37
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo - Melioracyjne DROGOMEL A. Skoczyls - K. Głuszko Spółka Jawna,  ,  ul. Wrocławska 111,  56-200,  Góra,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55255.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55255.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55255.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiotem zamówienia podstawowego na podstawie zawartej w dniu 29 grudnia 2016 roku umowy Nr BZPF.2710.15.1.2017 w zakresie części 1 były roboty budowlane i prace polegające w szczególności na: rozbiórce elementów drogi tj. m.in. istniejących chodników z płyt betonowych, krawężników wraz z ławami; wykonaniu nawierzchni jezdni, ciągu pieszo – jezdnego z kostki brukowej betonowej; budowie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi; budowie wylotu do rowu wraz z wykoszeniem i odmuleniem dna rowu; regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych; wykonaniu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (projekt + oznakowanie) oraz wykonaniu innych prac towarzyszących wykonaniu zamówienia. Zamawiający przy wszczęciu postępowania podstawowego Nr BZPF.2710.15.2016 przewidział (dla każdej części) możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie prac nie objętych zamówieniem podstawowym a związanym z realizacją tego zamówienia w zakresie wykonania następujących prac: roboty w zakresie budowy/przebudowy dróg, ulic i chodników wraz kanalizacją oraz inne prace ogólnobudowlane towarzyszące wykonaniu zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach i przy zastosowaniu cen i wskaźników cenotwórczych nie wyższych niż określone w umowie podstawowej. Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu nr 356117-2016 (data zamieszczenia 01.12.2016 r.) oraz w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z zabezpieczeniem kwoty umożliwiającej wykonanie dalszego odcinka przedmiotowej drogi Zamawiający postanowił zlecić wykonanie ww. robót jako zamówienie podobne do ww. umowy podstawowej po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Powyższe pracę wykonywane będą w ramach dokumentacji projektowych stanowiących załączniki do zamówienia podstawowego. Przeprowadzono negocjacje z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z ww. przepisu tj. udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do wykończeń (malowanie). Inwestycja na terenie Poznania - budynek biurowo-magazynowy. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa chodnika w ul. Mickiewicza w Kutnie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Rawicz: Remont sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Rawiczu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego i boiska do gry w piłkę nożną przy ul. Polnej w Suszu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa chodnika w ul. Mickiewicza w Kutnie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI