Ogłoszenie nr 110030 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003402-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, krajowy numer identyfikacyjny
41105072900000, ul.
ul. Piłsudskiego
21,
63-900
Rawicz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 5465400, faks
65 5464167, e-mail
umg@rawicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. „Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZPF.2712.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty podobne do umowy podstawowej nr BZPF.2710.15.1.2016 z dnia 29.12.2016 roku polegające na przebudowie drogi gminnej w Słupi Kapitulnej – Zapłocie (etap II), w tym
w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
2) wykonanie brakującego odcinka odwodnienia: przykanaliki, studzienki ściekowe,
3) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu (projekt + oznakowanie robót),
4) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji zgłoszeniowej branży drogowej i projektu budowlanego branży sanitarnej wraz z załącznikami stanowiące załączniki do zamówienia podstawowego,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż stanowiące załączniki do zamówienia do zamówienia podstawowego,
3) przedmiaru wraz z kosztorysem zerowym robót podobnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45110000-1,
45111200-0,
45232130-2,
45233220-7,
45000000-7,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44941.37 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo - Melioracyjne DROGOMEL A. Skoczyls - K. Głuszko Spółka Jawna,
,
ul. Wrocławska 111,
56-200,
Góra, kraj/woj.
dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55255.73 Oferta z najniższą ceną/kosztem 55255.73 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55255.73 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Przedmiotem zamówienia podstawowego na podstawie zawartej w dniu 29 grudnia 2016 roku umowy Nr BZPF.2710.15.1.2017 w zakresie części 1 były roboty budowlane i prace polegające w szczególności na: rozbiórce elementów drogi tj. m.in. istniejących chodników z płyt betonowych, krawężników wraz z ławami; wykonaniu nawierzchni jezdni, ciągu pieszo – jezdnego z kostki brukowej betonowej; budowie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi; budowie wylotu do rowu wraz z wykoszeniem i odmuleniem dna rowu; regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych; wykonaniu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (projekt + oznakowanie) oraz wykonaniu innych prac towarzyszących wykonaniu zamówienia.
Zamawiający przy wszczęciu postępowania podstawowego Nr BZPF.2710.15.2016 przewidział (dla każdej części) możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie prac nie objętych zamówieniem podstawowym a związanym z realizacją tego zamówienia w zakresie wykonania następujących prac: roboty w zakresie budowy/przebudowy dróg, ulic i chodników wraz kanalizacją oraz inne prace ogólnobudowlane towarzyszące wykonaniu zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach i przy zastosowaniu cen i wskaźników cenotwórczych nie wyższych niż określone w umowie podstawowej.
Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu nr 356117-2016 (data zamieszczenia 01.12.2016 r.) oraz w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z zabezpieczeniem kwoty umożliwiającej wykonanie dalszego odcinka przedmiotowej drogi Zamawiający postanowił zlecić wykonanie ww. robót jako zamówienie podobne do ww. umowy podstawowej po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Powyższe pracę wykonywane będą w ramach dokumentacji projektowych stanowiących załączniki do zamówienia podstawowego.
Przeprowadzono negocjacje z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z ww. przepisu tj. udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.