Ogłoszenie nr 108580 - 2017
z dnia 2017-07-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny program operacyjny - Lubuskie 2020 Termomodernizacja i przebudowa budynku sali wiejskiej w m. Stare Polichno oraz w m. Gralewo
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524283-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524283-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA SANTOK, krajowy numer identyfikacyjny
210966906, ul.
Gorzowska
59,
66-431
Santok, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957287510, faks
957287511, e-mail
urzad@santok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://santok.biuletyn.net/?bip=1&cid=1135&bsc=N
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie częściowe nr 1
Modernizacja zasobów kultury i dziedzictwa kulturowego w gminie Santok.
Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
Zamówienie częściowe nr 2
Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejscowości Gralewo
Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RRG.271.6.2017.DD
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie częściowe nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku sali wiejskiej w miejscowości Stare Polichno, ul. Szkolna 9, działka nr 416, 410/1, 367, obręb 9 Stare Polichno. Inwestycja realizowana w ramach projektu: „Modernizacja zasobów kultury i dziedzictwa kulturowego w gminie Santok”. Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020. Zakres robót obejmuje w szczególności: Prace z zakresu termomodernizacji budynku: a) Wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych i termicznych na cokołach i ścianach fundamentowych; b) Odtworzenie poziomej izolacji ścian zewnętrznych; c) Wymiana zawilgoconych tynków wewnętrznych; d) Wykonanie opaski wokół budynku; e) Ocieplenie ścian zewnętrznych; f) Ocieplenie podłogi na gruncie; g) Ocieplenie stropów; h) Wymiana podsufitki w wyższej części budynku; i) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; j) Wymiana obróbek blacharskich i orynnowania. Prace z zakresu przebudowy budynku: a) Wymurowanie nowych ścian; b) Wprowadzenie nadproży; c) Wykończenie ścian i sufitów; d) Montaż nowej stolarki wewnętrznej; e) Wykonanie przewodów wentylacyjnych i przewodu spalinowego; f) Utwardzenie terenu przy nowym wejściu. Prace instalacyjne: a) Instalacja C.O.; b) Instalacja C.W.U.; c) Wprowadzenie nowego źródła ciepła; d) Klimatyzacja sali; e) Instalacja elektryczna. Pozwolenie na budowę na podstawie decyzji nr 25/17 z dnia 19.01.2017 r. BŚ.67401.718.2016. 2) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku sali wiejskiej w miejscowości Gralewo, działka nr 331/4, 331/29, obręb 3 Gralewo. Inwestycja realizowana w ramach projektu: „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejscowości Gralewo”. Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020. Zakres robót obejmuje w szczególności: Prace z zakresu termomodernizacji i remontu budynku: a) Ocieplenie ścian zewnętrznych; b) Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi garażowych; c) Wymiana okien na plastikowe, sześciokomorowe z wkładką termiczną i ciepłą ramką z nawiewnikami powietrza regulowanymi ręcznie; d) Wykonanie izolacji cieplnych ścian poniżej poziomu terenu styrodurem XPS 30 gr. 5 cm; e) Wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku; f) Naprawa pęknięć elewacji; g) Montaż zadaszeń z poliwęglanu; h) Wymiana rynien i rur spustowych; i) Wymiana wszystkich obróbek blacharskich wraz z parapetami zewnętrznymi; j) Wymiana krat okiennych; k) Remont kominów; l) Wymiana pokrycia dachowego. Prace instalacyjne: a) Instalacja C.O.; b) Wprowadzenie nowego źródła ciepła; c) Instalacja elektryczna. Pozwolenie na budowę na podstawie decyzji nr 163/16 z dnia 01.04.2016 r. BŚ.6740.1.50.2016.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Zamówienie częściowe nr 1 Modernizacja zasobów kultury i dziedzictwa kulturowego w gminie Santok. Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT648193.56 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ogólnobudowlane „PAK-BUD” Zbigniew Pakuła,
pak.bud@onet.eu,
ul. Westerplatte 9/3, 66-400 Gorzów Wlkp.,
66-400,
Gorzów Wlkp., kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 648193,56 Oferta z najniższą ceną/kosztem 648193,56 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 648193,56 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
90% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Zamówienie częściowe nr 2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejscowości Gralewo Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT522232.48 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ogólnobudowlane „PAK-BUD” Zbigniew Pakuła,
pak.bud@onet.eu,
ul. Westerplatte 9/3, 66-400 Gorzów Wlkp.,
66-400,
Gorzów Wlkp., kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 522232,48 Oferta z najniższą ceną/kosztem 522232,48 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522232,48 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.