Wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. w MSP Nr 6

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. w MSP Nr 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKnurów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Samorządowa jednostka budżetowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejska Szkoła Podstawowa nr 6 im. Królowej Jadwigi w Knurowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108844
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108844 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Knurów: Wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. w MSP Nr 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516838-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów (email: zp@knurow.pl, adres URL: www.knurow.pl) – działająca jako pełnomocnik, zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy PZP do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa nr 6 im. Królowej Jadwigi w Knurowie, krajowy numer identyfikacyjny 72724500000, ul. ul. Stefana Batorego  5, 44194   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 0-32 2352735, faks 0-32 2352735, e-mail msp6@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.msp6.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. w MSP Nr 6
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i instalacji c.o. w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 6, zlokalizowanej w Knurowie przy ul. Stefana Batorego 5, w tym: 1) Demontaż i montaż stolarki okiennej zewnętrznej; 2) Demontaż i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej do budynku; 3) Wykonanie napraw wyprawy tynkarskiej na zewnątrz i wewnątrz budynku; 4) Pomalowanie ścian; 5) Wymianę grzejników na nowe stalowe płytowe; 6) Wymianę armatury grzejnikowej; 7) Wymianę istniejących przewodów c.o. na nowe rurociągi stalowe zaprasowane; 8) Próbę szczelności; 9) Regulację układu grzewczego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, przedmiary, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisano przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-1, 45421100-5, 45410000-4, 45432210-9, 45442100-8, 45421131-1, 45331100-7, 45331000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT533724.37
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. Grzegorz Bednarz Technika Grzewcza i Sanitarna,  ,  ul. Złote Łany 43B,  43-227,  Góra,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 555755.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 555755.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 555755.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy elektryków, elektromonterów - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników lub ekip do prac elektrycznych. Poszukuję doświadczonych ekip z Częstochowy i okolic. Szczegóły do omówienia po kontakcie tel. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Czyżowice – przebudowa ulicy Dworcowej
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Czyżowice – przebudowa ulicy Dworcowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI