Wymiana posadzek oraz stolarki drzwiowej w budynkach szkolnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana posadzek oraz stolarki drzwiowej w budynkach szkolnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGródek nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gródek nad Dunajcem
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109506
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109506 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Gródek nad Dunajcem: Wymiana posadzek oraz stolarki drzwiowej w budynkach szkolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533652-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 491892191, ul. Gródek nad Dunajcem  54, 33-318   Gródek nad Dunajcem, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 401 035, faks 18 4401035 w. 20, e-mail przetargi@gminagrodek.pl
Adres strony internetowej (URL): gminagrodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzek oraz stolarki drzwiowej w budynkach szkolnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZP.271.I.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana posadzek oraz stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w SIENNEJ oraz LIPIU. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 2.1. Część I – WYMIANA POSADZEK ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LIPIU W ramach zamówienia należy zrealizować następujące roboty: a. Wymiana istniejących posadzek z wykładziny PVC na elastyczną wykładzinę wielowarstwową z przezroczystą warstwą użytkową o łącznej powierzchni: ok. 352,34 m2 (z przygotowaniem podłoża pod montaż wykładziny) b. Wymiana stolarki drzwiowej – 8 kpl drzwi (ościeżnica i skrzydło) c. Roboty towarzyszące (uzupełnienie tynków, prace malarskie, montaż listew itp.). 2.2. Część II – WYMIANA POSADZEK ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W SIENNEJ. W ramach zamówienia należy zrealizować następujące roboty: a. Wymiana istniejących posadzek z deszczułek (mozaika) na elastyczną wykładzinę wielowarstwową z przezroczystą warstwą użytkową o łącznej powierzchni: ok. 139,19 m2 (z przygotowaniem podłoża pod montaż wykładziny) b. Wymiana stolarki drzwiowej – 10 kpl drzwi (ościeżnica i skrzydło) c. Roboty towarzyszące (uzupełnienie tynków, prace malarskie, montaż listew itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV: 45432111-5, 45421000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I – WYMIANA POSADZEK ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LIPIU
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT63037.06
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. STYLO-DOM Ewa Tokarska,  biuro@stylodom.pl,  ul. Zielona, nr 55,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51544,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51599,24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62098,58
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT38117.46
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. STYLO-DOM Ewa Tokarska,  biuro@stylodom.pl ,  ul. Zielona, nr 55,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36208,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31242,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41809,78
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ul. Podhalańska w miejscowości Pyzówka.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Gródek nad Dunajcem: Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Siennej – punkt wydawania posiłków
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Szkoła Podstawowa nr 134 przy ul. Kłuszyńskiej 46 - budowa sali gimnastycznej z modernizacją kotłowni
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej ul. Podhalańska w miejscowości Pyzówka.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI