Ogłoszenie nr 109748 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517369-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91409
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzezawa, krajowy numer identyfikacyjny
851660660, ul.
Długa
21,
32-765
Rzezawa, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48146858600, faks
+48146858600, e-mail
z.michalowska@rzezawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzezawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wymiana pokrycia dachowego oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej na budynku zespołu szkół w miejscowości Dąbrówka, gmina Rzezawa”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RID.ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres prac do wykonania:
1. Wymiana wszystkich obróbek blacharski oraz okuć kominów, listew dylatacyjnych i blach okapowych
2. Wymiana pokrycia dachu na blachę trapezową powlekaną
3. Montaż rur spustowych
4. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
5. Docieplenie kominów
UWAGA:
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC PRZESTAWIA PRZEDMIAR ROBÓT STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK DO PRZEDMIOTOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.
Roboty maja się odbywać, aby umożliwić prowadzenie zajęć lekcyjnych w czasie roku szkolnego.
UWAGA:
Zakres zamówienia nie obejmuje termomodernizacji budynku określonego w dokumentacji technicznej (prace te będą uwzględnione w drugim przetargu).
Wykonawca robót w zakresie wymiany pokrycia dachowego jest zobowiązany do prowadzenia koordynacji prac w zakresie termomodernizacji na budynku Zespołu Szkół w Dąbrówce z Wykonawcą tych robót, których zostanie wyłoniony w odrębnym przetargu.
Do wyceny blachy ustala się min. gr. 0,5 mm typ HDX z 30 letnia gwarancją, wysokość profilu trapezu od 35 mm do 45 mm, kolor brązowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45261210-9
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
45421000-4,
45421110-8,
45261320-3,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145525.85 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.U.H. NEOBUD, Anna Maciaś,
neobud@vp.pl,
Rożnów 634,
33-316,
Rożnów, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 178996,80 Oferta z najniższą ceną/kosztem 178249,41 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205200,89 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.