Ogłoszenie nr 112100 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532349-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław, krajowy numer identyfikacyjny
27625788300000, ul.
ul. Główna
58,
32329
Bolesław, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
032 642-45-01, 642-40-71, faks
(032) 642 48 01, e-mail
boleslaw@gminaboleslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej
w Bolesławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IR.271.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu organizacji ruchu dla robót wykonywanych na budynku w sąsiedztwie drogi publicznej,-Wykonanie oznakowania i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu,-Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej trapezowej przemysłowej, łącznie z demontażem poszycia wieżyczki,-Wykonanie nowego pokrycia dachowego - z blachy dachówkowej w kolorze czerwonym RAL 3027. W związku z planowaną termomodernizacją budynku OSP dostosować kształt dachu do planowanego ocieplenia ścian budynku od strony zachodniej i północnej. Istniejące pokrycie należy zdemontować do istniejących płatwi C80. Należy położyć krokwy z profili stalowych ocynkowanych typu omega zgodnie z pt. o grubości ścianki 1 mm w rozstawie 1 m. Na krokwiach zamontować łaty z profili stalowych ocynkowanych typu omega zgodnie z pt., o grubości ścianki 0.7 mm w rozstawie 0,35 m. Na łatach należy wykonać pokrycie z blacho - dachówki o trwałości minimum 30 lat. Należy zabezpieczyć miejsca łączenia starej konstrukcji z nowym pokryciem. Istniejące pokrycie wieży widokowej wykonane jest z blachy tytan – cynk na której znajduje się powłoka malarska. Należy wymienić pokrycie połaci wieżyczki na nowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, układanej z płytek w karo na rąbek stojący, w kolorze blachy - RAL 3027. Planuje się pozostawienie istniejącego pełnego deskowania połaci wieżyczki. Przed ułożeniem nowoprojektowanego pokrycia należy odnowić powłokę zabezpieczającą deskowanie pełne np. przy pomocy środka zabezpieczającego przed ogniem i korozją biologiczną i ułożyć warstwę maty strukturalnej. Ponadto należy wymienić rynny oraz sztucery spustowe. Należy wymienić obróbki pasa nadrynnowego, podrynnowego kominów oraz ścianki ogniowej. Kolorystyka obróbek zgodna z pokryciem połaci dachowej.
-Opracowanie dokumentacji powykonawczej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującą przebieg robót umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć (wraz z dokumentacją fotograficzną).
-Realizowanie zadania zgodnie z uzgodnieniami z konserwatorem zabytków
oraz z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 744.2016 z dnia 27.10.2016r. Starosty Olkuskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261100-5,
45261210-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69713.32 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe DAN- REM sp. z o.o.,
biuro@dan-rem.pl,
ulica Św.M.Kolbe 100,
43-331,
Dankowice, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 99757,04 Oferta z najniższą ceną/kosztem 99757,04 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109334,44 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.