"Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" z podziałem na części: Część nr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" z podziałem na części: Część nr 1 - Północ, Część nr 2 - Południe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Mysłowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111444
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111444 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Mysłowice: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" z podziałem na części: Część nr 1 - Północ, Część nr 2 - Południe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528763-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców  1, 41400   Mysłowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http//www.bip.myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" z podziałem na części: Część nr 1 - Północ, Część nr 2 - Południe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.16.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia pn. „Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich” z podziałem na części: Część nr 1 – Północ, Część nr 2 – Południe. Zakres rzeczowy robót dla części 1, obejmuje m.in.: 1.1) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej powierzchni ok. 22.620 m2 oraz remontu brukowych nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 20.750 m2. Przebudowa dotyczy ulic: S. Batorego, Brzęczkowicka, K. Miarki, Obrzeżna Północna, Stadionowa, P. Stalmacha, S. Staszica. Zakres rzeczowy robót dla części 2, obejmuje m.in.: 1.2) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej na łącznej pow. ok. 29.000 m2, oraz remontu brukowych nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 13.740 m2 Przebudowa dotyczy ulic: Aleja Spacerowa, Boczna, Długa, A. Dzióbka, J. Gagarina, Morgowska, Murckowska, H. Sienkiewicza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr nr 1 i 2, zawarto w dokumentacji projektowej (rysunki) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w oparciu o: 2.1) siwz wraz z załącznikami; 2.2) przedmiar robót i zalecenia inspektora nadzoru; 2.3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej STWiORB); 2.4) ofertę wykonawcy i harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy uwzględniający remont wszystkich ulic, sporządzony przez wykonawcę przed zawarciem umowy i zatwierdzony przez Zamawiającego; 3. Wykonawca zapewni geodezyjną obsługę obiektu. Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ilościową odrębnie dla każdej wyremontowanej ulicy. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (ilościowa) stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót budowlanych kosztorysem powykonawczym. 4. Wykonawca sporządzi po wykonaniu remontu obiektów mapę geodezyjną powykonawczą, zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, przebudowanych elementów pasa drogowego dla ulic dla części nr 1 zamówienia: S. Batorego, Brzęczkowicka, K. Miarki, Obrzeżna Północna, Stadionowa, P. Stalmacha, S. Staszica, dla części nr 2 zamówienia: Aleja Spacerowa, Boczna, A. Dzióbka, J. Gagarina, Murckowska, H. Sienkiewicza. Mapę geodezyjną powykonawczą w 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w pliku DXF wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do czterech tygodni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia przedmiotów umów. Przed przystąpieniem do robót wykonawca uzyska informację w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miasta Mysłowice nt. punktów osnowy geodezyjnej zlokalizowanych w zakresie obszaru objętego inwestycją. Wykonawca odtworzy uszkodzone w trakcie remontów stałe punkty osnowy geodezyjnej i graniczników w zakresie obszaru objętego remontami. 5. Wykonawca zapewni obsługę laboratoryjną do wykonania prób, sprawdzeń i pomiarów wymaganych w SST wraz z protokołami odbioru oraz poniesie wszelkie koszty z tym związane. 6. Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem robót Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) i przekaże go w jednym egz. Zamawiającemu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany wywieźć i zutylizować odpady z remontu dróg zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 519) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Mysłowice dostarczając kopie informacji inspektorowi nadzoru. W cenie oferty Wykonawca uwzględni koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów. Destrukt asfaltowy z frezowania nawierzchni jezdni luzem należy przetransportować i złożyć za potwierdzeniem na placu składowym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Mysłowicach, ul. Oświęcimska 52a. W cenie oferty wykonawca uwzględni koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszystkich robót związanych z realizacją zadania w sposób bezpieczny zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401). 9. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do pisemnego zlecenia nadzoru nad urządzeniami obcymi właścicielom tych urządzeń oraz pokrycia wszelkich kosztów nadzoru i innych z tym związanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie budowy, utrzymania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania miejsc wykonywania prac, usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy, pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych w tym zużycia wody i energii. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia kierownika robót stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania robotami, zgłaszania pisemnego lub telefonicznego terminu zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. Kierownik robót zobowiązany jest prowadzić dziennik budowy wydany przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wykonania i utrzymywania w dobrym stanie technicznym tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego w okresie obowiązywania umowy. 14. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy. 15. Rozwiązania równoważne: 15.1) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiORB; 15.2) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB; 15.3) na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" - Część nr 1- Północ
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT5832956.40
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Lider konsorcjum: ZRDiTZ "ROMUS" Jerzy Musiał, Maciej Rotyński Spółka Jawna,  oferty@romus-katowice.pl,  ul. Roździeńska 27 B,  40- 389,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4 777 467.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4 777 467.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6 576 778.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" - Część nr 2- Południe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4428888.80
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka Akcyjna,  sekretariat@wprdsa.pl,  ul. M. Skłodowskiej- Curie 3,  41- 503,  Chorzów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3 732 571.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3 732 571.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4 106 283.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0,54%
IV.8) Informacje dodatkowe: Oznakowanie poziome - 0,26% Oznakowanie pionowe - 0,28%

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników do prac wykończeniowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, zabudowy g/k. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Mysłowice: CZĘŚĆ NR 1 – Opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych realizowanych z funduszy – perspektywa 2014-2020 – projekt termomodernizacji budynku Przedszkola nr 8 w Mysłowicach + roboty budowlane. CZĘŚĆ NR 2 – Opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych realizowanych z funduszy – perspektywa 2014-2020 – projekt termomodernizacji budynku SP nr 14 w Mysłowicach + roboty budowlane. CZĘŚĆ NR 3 – Opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych realizowanych z funduszy – perspektywa 2014-2020 – projekt termomodernizacji budynku MOK filia Brzezinka w Mysłowicach + roboty budowlane.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi powiatowej 1404W Zuzinów – Krzywie – Górki II przez wieś Górki II na dł. 1175,68 mb”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI