II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" z podziałem na części: Część nr 1 - Północ, Część nr 2 - Południe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.16.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia pn. „Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich” z podziałem na części:
Część nr 1 – Północ,
Część nr 2 – Południe.
Zakres rzeczowy robót dla części 1, obejmuje m.in.:
1.1) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej powierzchni ok. 22.620 m2 oraz remontu brukowych nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 20.750 m2. Przebudowa dotyczy ulic: S. Batorego, Brzęczkowicka, K. Miarki, Obrzeżna Północna, Stadionowa, P. Stalmacha, S. Staszica.
Zakres rzeczowy robót dla części 2, obejmuje m.in.:
1.2) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej na łącznej pow. ok. 29.000 m2, oraz remontu brukowych nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 13.740 m2 Przebudowa dotyczy ulic: Aleja Spacerowa, Boczna, Długa, A. Dzióbka, J. Gagarina, Morgowska, Murckowska, H. Sienkiewicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr nr 1 i 2, zawarto w dokumentacji projektowej (rysunki) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w oparciu o:
2.1) siwz wraz z załącznikami;
2.2) przedmiar robót i zalecenia inspektora nadzoru;
2.3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej STWiORB);
2.4) ofertę wykonawcy i harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy uwzględniający remont wszystkich ulic, sporządzony przez wykonawcę przed zawarciem umowy i zatwierdzony przez Zamawiającego;
3. Wykonawca zapewni geodezyjną obsługę obiektu. Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ilościową odrębnie dla każdej wyremontowanej ulicy. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (ilościowa) stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót budowlanych kosztorysem powykonawczym.
4. Wykonawca sporządzi po wykonaniu remontu obiektów mapę geodezyjną powykonawczą,
zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, przebudowanych elementów pasa drogowego dla ulic dla części nr 1 zamówienia: S. Batorego, Brzęczkowicka, K. Miarki, Obrzeżna Północna, Stadionowa, P. Stalmacha, S. Staszica, dla części nr 2 zamówienia: Aleja Spacerowa, Boczna, A. Dzióbka, J. Gagarina, Murckowska, H. Sienkiewicza.
Mapę geodezyjną powykonawczą w 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w pliku DXF wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do czterech tygodni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia przedmiotów umów. Przed przystąpieniem do robót wykonawca uzyska informację w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miasta Mysłowice nt. punktów osnowy geodezyjnej zlokalizowanych w zakresie obszaru objętego inwestycją. Wykonawca odtworzy uszkodzone w trakcie remontów stałe punkty osnowy geodezyjnej i graniczników w zakresie obszaru objętego remontami.
5. Wykonawca zapewni obsługę laboratoryjną do wykonania prób, sprawdzeń i pomiarów wymaganych w SST wraz z protokołami odbioru oraz poniesie wszelkie koszty z tym związane.
6. Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem robót Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie
z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) i przekaże go w jednym egz. Zamawiającemu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany wywieźć i zutylizować odpady z remontu dróg zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 519) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Mysłowice dostarczając kopie informacji inspektorowi nadzoru. W cenie oferty Wykonawca uwzględni koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów. Destrukt asfaltowy z frezowania nawierzchni jezdni luzem należy przetransportować i złożyć za potwierdzeniem na placu składowym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Mysłowicach, ul. Oświęcimska 52a. W cenie oferty wykonawca uwzględni koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszystkich robót związanych z realizacją zadania w sposób bezpieczny zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).
9. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do pisemnego zlecenia nadzoru nad urządzeniami obcymi właścicielom tych urządzeń oraz pokrycia wszelkich kosztów nadzoru i innych z tym związanych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu znajdującego
się w bezpośrednim sąsiedztwie budowy, utrzymania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania miejsc wykonywania prac, usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym.
11. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy, pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych w tym zużycia wody i energii.
12. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia kierownika robót stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania robotami, zgłaszania pisemnego lub telefonicznego terminu zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. Kierownik robót zobowiązany jest prowadzić dziennik budowy wydany przez Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wykonania i utrzymywania w dobrym stanie technicznym tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego w okresie obowiązywania umowy.
14. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy.
15. Rozwiązania równoważne:
15.1) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiORB;
15.2) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 uPzp, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB;
15.3) na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV: