Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego „Remont chodników w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego „Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu” Część nr 1: „Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110560
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110560 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Ostróda: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego „Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu” Część nr 1: „Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 101798-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 51075119000000, ul. ul. Grunwaldzka  , 14100   Ostróda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 896 421 762, e-mail ZDP_Ostroda@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego „Remont chodników w ciągu ulic powiatowych w Morągu” Część nr 1: „Remont chodnika w ciągu ulicy powiatowej Mickiewicza w Morągu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DT.2610.11.2017.BŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym, w ilości 0,17 km; 2)Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wywiezieniem na odległość do 8 km, w ilości 295,00 m; 3)Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej oraz ławy betonowej z wywiezieniem na odl. do 8 km, w ilości 295,00 m; 4)Ławy betonowe z oporem pod krawężniki, w ilości 17,70 m3; 5)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x 30 cm na podsypce cementowo- piaskowej, w ilości 295,00 m; 6)Obrzeża betonowe o wymiarach 25x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, w ilości 295,00 m; 7)Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej na odkład do ponownego wbudowania, w ilości 1 000,00 m2; 8)Chodniki z kostki betonowej „POLBRUK”- kostka z odkładu, w ilości 1 000,00 m2; 9)Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych- studzienek telefonicznych, w ilości 6,00 szt; 10)Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych- zaworów wodociągowych i gazowych, w ilości 6,00 szt; 11)Ułożenie płytek na podsypce cementowo- piaskowej dla osób niewidomych w rejonie dojść do przejść dla pieszych (2 strony x 4 mb x 0,35 m) 4 przejścia, w ilości 5,60 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233253-7, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1.Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 uPzp. 1)Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy: a)w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830, 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r.poz. 615) 2)Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp lub pkt 1 lit. a, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznana krzywdę lub naprawienie szkody,wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczone prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3)Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2. 2.Termin wykonania zamówienia: okres w dniach: 90 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT59580.01
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwem Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.,  ,  ul. Przemysłowa 13A,  14-300,  Morąg,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73 283.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73 283.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73 283.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  Zamówienie z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm). Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego, w ogłoszeniu o zamówieniu nr 77956-2017 z dnia 02.05.2017 r. dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 14 czerwca 2017 r. (zamówienie udzielanie jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 885 708,37 PLN, w tym zamówienie podstawowe: 794 438,81 PLN+ zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 91 269,56 PLN. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty wykończeniowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę roboty wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI