Ogłoszenie nr 93061 - 2017
z dnia 2017-06-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61280-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cisna, krajowy numer identyfikacyjny
37001467900000, ul.
Cisna
87A,
38-607
Cisna, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 4686301, 668036997, faks
134 686 435, e-mail
cisna@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne – Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót z zakresu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cisna”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.271.1.2017.SB
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe i roboty drogowe remontowe przywracające parametry użytkowe dróg, wykonywane wyłącznie w ramach pasa drogowego istniejących dróg leśnych oraz przydrożnych składów drewna.
3.4 Zakres zamówienia obejmuje:
a) oczyszczanie z namułu rowów;
b) pogłębianie rowów,
c) wykonanie wykopów koparkami,
d) mechaniczne odspajanie skał,
e) profilowanie i odchmusowanie poboczy drogowych,
f) wyrównanie ubytków podbudów lub nawierzchni tłuczniowych tłuczniem,
g) uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniowych,
h) mechaniczne plantowanie terenów gruntowych,
i) oczyszczanie z namułu przepustów drogowych,
j) wykonanie umocnień wlotów przepustów,
k) wymiana i wykonanie wodospustów drewnianych wg. załączonych rysunków,
l) rozebranie przepustów z rur uszkodzonych rur betonowych i zastąpienie ich rurami HDPE,
m) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową.
3.5 Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z rysunkami, wykazem dróg oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 2 a i b do SIWZ.
a) Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) – Teren Nadleśnictwa Cisna;
b) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233225-2
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233141-9,
45232451-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT146341.01 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Transport – Handel – Usługi „DROGMAX” Andrzej Zawiślan ,
drogmax@poczta.onet.pl,
Bukowsko 325,
38-505,
Bukowsko , kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121042.39 Oferta z najniższą ceną/kosztem 121042.39 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190461.32 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.