Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj – zbuduj” polegających na rozbudowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj – zbuduj” polegających na rozbudowie i przebudowie pomieszczeń, w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112566
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112566 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj – zbuduj” polegających na rozbudowie i przebudowie pomieszczeń, w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541992-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1, 35064   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj – zbuduj” polegających na rozbudowie i przebudowie pomieszczeń, w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
CZ-A.271.60.170.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej rozbudowę o dodatkową klatkę schodową, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie, celem dostosowania budynku do potrzeb biurowych, a następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Roboty budowlane obejmują m. in.: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - roboty budowlane związane z dobudową zewnętrznej klatki schodowej, - roboty ogólnobudowlane w tym wykonanie robót murowych, wykonanie nowych posadzek, robót malarskich i innych robót wykończeniowych, - roboty budowlane związane z instalacjami wewnętrznymi, w tym wymiana wod. – kan., c.o. w zakresie wskazanym w PFU, wykonanie wentylacji mechanicznej, chłodzenia oraz elektrycznej w tym sieć logiczna, klimatyzacja precyzyjna w pomieszczeniach archiwum, - likwidację instalacji gazowej, - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, oraz wskazanych okien, - wykonanie odbojówki i chodnika, w części wskazanej w PFU, - odprowadzenie wód opadowych z dachu nowej klatki schodowej poprzez przyłącze do kanalizacji deszczowej, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie obejmował również uzyskanie ewentualnych warunków technicznych od gestorów sieci, decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy oraz Decyzja o warunkach zabudowy znak AR.6730.32.2016.BM54 z dnia 19.01.2017 r. na zmianę sposobu użytkowania części budynku z funkcji hotelowej i mieszkalnej na funkcję biurową wraz z rozbudową budynku o klatkę schodową. Stan techniczny obiektu wraz z wnioskami i zaleceniami dla planowanych robót określa ekspertyza stanu technicznego. PFU, decyzja o warunkach zabudowy oraz ekspertyza techniczna stanowią załączniki do SIWZ. Podstawowe dane techniczne pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia: - powierzchnia zabudowy 857 m2 - powierzchnia użytkowa 993 m2 - kubatura – 2600 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45210000-2, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp. Cena oferty z najniższą ceną - 2 799 054,42 zł, znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 1 295 646 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1194269.18
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2799054.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2799054.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa budynku administracyjno – garażowego w Brachlewie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa pomieszczenia sauny w hali sportowej w COS-OPO w Giżycku
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa budynku administracyjno – garażowego w Brachlewie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa pomieszczenia sauny w hali sportowej w COS-OPO w Giżycku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI