Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenie dla Zespołu szkół Centrum Kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenie dla Zespołu szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRudka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: szkoła
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-09
  • Numer ogłoszenia2017/2017/22637
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 22637 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Rudka: wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenie dla Zespołu szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, krajowy numer identyfikacyjny 9772600000, ul. ul. Ossolińskich  1, 17123   Rudka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 394 015, faks 857 394 015, e-mail wojtekx@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zsrudka.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenie dla Zespołu szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
1/08/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem negocjacji jest wykonanie robót budowlanych i dostawę wyposażenie dla Zespołu szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego protokołu i umowy dotyczącymi: a) Przebudowy pracowni żywienia wraz z wyposażeniem – część I b) Przebudowy pomieszczeń oficyny na potrzeby muzeum szkolnego wraz z wyposażeniem c) Przebudowy stołówki i internatu ZSCKR w Rudce wraz ze wzmocnieniem spękanych ścian i posadzek - cz. II
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT819000
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DARTOM s.c. Tomasz Sylwester Skup, Dariusz Sawicki,,  ,  ul. Ekologiczna 1,  15-673,  Białystok,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 819000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 819000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 819000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu numer 1/08/2016 wpłynęła jedna oferta która podlegała odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 Ustawy Pzp, czyli jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia W związku z koniecznością jak najszybszego wyłonienia Wykonawcy robót które muszą być zrealizowane w bieżącym roku budżetowym oraz korzystając z możliwości jakie daje art. 67 ust.1 pkt 4
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Rudka: „Termomodernizacja zagrody leśnej w Siemionach”
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja pomieszczeń w Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Smogorzowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI