Ogłoszenie nr 112074 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534518-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47085064500000, ul.
ul. Sienkiewicza
3,
90113
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 6162270, 71, faks
426 162 273, e-mail
dz@zdw.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu chodników w m. Szadek w ciągu dróg wojewódzkich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZ.342.32.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie remontu chodników w m. Szadek w ciągu dróg wojewódzkich: 1. Droga wojewódzka Nr 710 - ulica Sieradzka. 2. Droga wojewódzka Nr 473 – ulica Rynek i ulica Piotrkowska Wykonanie zamówienia obejmuje: • roboty pomiarowe • roboty ziemne wraz z profilowaniem i zagęszczeniem • ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo – piaskowej • ustawienie krawężników betonowych z wykonaniem ławy z oporem • wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa • ułożenie chodnika z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej • wykonanie podbudowy na zjazdach z tłucznia kamiennego (bazalt 4/31,5mm), gr. 20cm • ułożenie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, gr. 5cm • przełożenie kostki betonowej gr. 8cm na wjeździe • regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych • regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej • regulacja wysokościowa zaworu wodociągowego • regulacja wysokościowa zaworu hydrantu • regulacja wysokościowa zasów wodociągowych • wymiana i regulacja kratki ściekowej • ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem • wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a nawierzchnią drogową • plantowanie terenów zielonych wraz z wykonaniem trawnika Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, SST i w Części II SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT597955.32 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KAN-EKO Marcin Ciołkowski,
,
Wola Krokocka 12,
98-240,
Szadek, kraj/woj.
łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 735485,04 Oferta z najniższą ceną/kosztem 735485,04 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 975035,82 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.