Ogłoszenie nr 111476 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523990-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 95608 - 2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleczew, krajowy numer identyfikacyjny
52946200000, ul.
Plac Kościuszki
5,
62540
Kleczew, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
632 700 900, faks
632 700 940, e-mail
ugim@kleczew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kleczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IRGO.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
A/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni awaryjnej nr 4 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Poznańskiej otworem o głębokości do 130,0 m na terenie stacji wodociągowej , działka nr 21/10 w Kleczewie, zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem, B/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni zastępczej nr 6 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Białobrodzkiej – Jaśminowej, z otworem o głębokości do 150,0 m na terenie istniejącego ujęcia - działka nr1331 w Kleczewie , zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem. Zakres rzeczowy odwiertu studni (etap I) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dwóch otworów o głębokościach i wydajnościach eksploatacyjnych zgodnych z projektami, 2) wykonanie próbnych pompowań w celu ustalenia zasobów eksploatacyjnych ujęć, 3) wykonanie pomiarów, obserwacji oraz badań w pełnym zakresie - dla każdego ujęcia , 4) wykonanie niezbędnej dezynfekcji - dla każdego ujęcia, 5) wykonanie i uzgodnienie planu ruchu – dla każdego ujęcia. Zakres prac związany z uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji studni głębinowych (etap II) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie obudowy i uzbrojenia otworu wraz z doborem, zakupem, montażem pompy głębinowej wraz z pełnym oprzyrządowaniem do pomiaru zwierciadła wody - dla każdego ujęcia; Obudowy studni należy zastosować jako naziemne i winne być wykonane z materiałów zapewniających odpowiednią izolację (ochrona cieplna w okresie zimowym), 2) zamontowanie kompletnego zestawu urządzeń do poboru wody - dla każdego ujęcia, 3) doprowadzenie energii elektrycznej do zasilania pompy i sterowania, 4) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód podziemnych ( powykonawcza) - dla każdego ujęcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262220-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325203.25 Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„GRUBERSKI” Zakład Wiertniczy,
,
ul. Prosta 2, ,
62-510,
Wola Podłężna, Konin, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 435051.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 435051.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589170.00 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.