Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKleczew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kleczew
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111476
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111476 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Kleczew: Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523990-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95608 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleczew, krajowy numer identyfikacyjny 52946200000, ul. Plac Kościuszki  5, 62540   Kleczew, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 700 900, faks 632 700 940, e-mail ugim@kleczew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kleczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IRGO.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
A/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni awaryjnej nr 4 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Poznańskiej otworem o głębokości do 130,0 m na terenie stacji wodociągowej , działka nr 21/10 w Kleczewie, zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem, B/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni zastępczej nr 6 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Białobrodzkiej – Jaśminowej, z otworem o głębokości do 150,0 m na terenie istniejącego ujęcia - działka nr1331 w Kleczewie , zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem. Zakres rzeczowy odwiertu studni (etap I) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dwóch otworów o głębokościach i wydajnościach eksploatacyjnych zgodnych z projektami, 2) wykonanie próbnych pompowań w celu ustalenia zasobów eksploatacyjnych ujęć, 3) wykonanie pomiarów, obserwacji oraz badań w pełnym zakresie - dla każdego ujęcia , 4) wykonanie niezbędnej dezynfekcji - dla każdego ujęcia, 5) wykonanie i uzgodnienie planu ruchu – dla każdego ujęcia. Zakres prac związany z uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji studni głębinowych (etap II) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie obudowy i uzbrojenia otworu wraz z doborem, zakupem, montażem pompy głębinowej wraz z pełnym oprzyrządowaniem do pomiaru zwierciadła wody - dla każdego ujęcia; Obudowy studni należy zastosować jako naziemne i winne być wykonane z materiałów zapewniających odpowiednią izolację (ochrona cieplna w okresie zimowym), 2) zamontowanie kompletnego zestawu urządzeń do poboru wody - dla każdego ujęcia, 3) doprowadzenie energii elektrycznej do zasilania pompy i sterowania, 4) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód podziemnych ( powykonawcza) - dla każdego ujęcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262220-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT325203.25
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„GRUBERSKI” Zakład Wiertniczy,  ,  ul. Prosta 2, ,  62-510,  Wola Podłężna, Konin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 435051.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 435051.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589170.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI