Ogłoszenie nr 109954 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536116-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, krajowy numer identyfikacyjny
63125874400000, ul.
ul. Źródlana
39,
62004
Czerwonak, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
616 544 204, faks
618 120 270, e-mail
bz@czerwonak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czerwonak
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie chodnika na ulicy Piłsudskiego w Koziegłowach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WO.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie chodnika na ul. Piłsudskiego w
Koziegłowach (odcinek od Ronda Powstańców Wielkopolskich do zjazdu w km 0+394), w tym w
szczególności: 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i roboty ziemne. 2) Krawężniki, oporniki.
3) Podbudowy i nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej o pow. 793 m2). 4) Zieleń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych, 3) Przedmiar robót. 3. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem
zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmii, licząc od dnia
bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca lub
podwykonawca winien dysponować minimum trzema (3) osobami zatrudnionymi w wymiarze
pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn.
zm.), wykonujących roboty budowlane drogowe (brukarskie). Wykonawca lub podwykonawca w
niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników,
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45233000-9,
45233220-1,
45233140-2,
45112710-5
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162005.84 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stanisław Jachimowski „JACH-GUM” Zakład Usług Wielobranżowy,
,
ul. Dukielska 12,
60-476 ,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 178401,40 Oferta z najniższą ceną/kosztem 178401,40 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284307,43 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.