Ogłoszenie nr 112677 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548630-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn, krajowy numer identyfikacyjny
55066794200000, ul.
ul. Słowackiego
13,
07405
Troszyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 673 168, faks
297 671 053, e-mail
gminatroszyn@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.troszyn.pl, www.bip.troszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UG.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z podziałem na następujące części:
Część I: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek,
Część II: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek.
Zakres robót będzie obejmował w szczególności:
- wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych poprzez dostawę i montaż:
urządzeń elementów do zabawy:
bujak dwuosobowy,
huśtawka pojedyncza,
zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami,
bujak na sprężynie jednoosobowy,
bujak na sprężynie dwuosobowy,
urządzenia siłowni zewnętrznej
zestaw: piechur+pylon+orbitek,
oraz tablicy - regulaminu użytkowania,
- wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy, tj.:
altanę ogrodową (z wykonaniem nawierzchni pod altaną) wyposażoną w stół i trzy ławki,
kosz na śmieci gospodarcze,
ławki,
zestaw koszy do segregacji odpadów.
Część II zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo.
Zakres robót będzie obejmował w szczególności: - wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych oraz miejsca integracji poprzez dostawę i montaż:
urządzeń elementów do zabawy :
bujak na sprężynie jednoosobowy,
bujak na sprężynie czteroosobowy,
huśtawka ważka,
karuzela bączek,
zjeżdżalnia,
betonowy stół do tenisa stołowego,
urządzeń siłowni zewnętrznej:
zestaw: piechur+pylon+ orbitek;
zestaw: rowerek+pylon+wioślarz;
zestaw: wyciskanie siedząc+pylon+wyciąg górny,
urządzenie sprawnościowe z drabinką poziomą,
urządzenie sprawnościowe z kółkami
oraz tablicy - regulaminu użytkowania
- wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy tj.:
kosze na śmieci gospodarcze,
ławki
zestaw koszy do segregacji odpadów,
- budowę ogrodzenia z bramą i furtką,
UWAGA! Alejka żwirowa (uwzględniona w dokumentacji projektowej na rysunku nr 2 pod nr 12) nie będzie wykonywana w ramach przedmiotowego zamówienia i nie należy jej uwzględniać w wycenie robót i w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1,
45212120-3,
45342000-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie w części I unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części II unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.