II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Jaworznie, ul. Oskara Langego - II etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OW.VII.2710.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Termomodemizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Jaworznie przy
ulicy Oskara Langego 12-11 etap w ramach projektu pod nazwą „Termomodemizacja budynków
Szkół Podstawowych Nr 14 i 16 oraz Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Jaworznie wraz z
odnawialnym źródłem energii" w zakres, której wchodzi m.in. montaż instalacji solarnej,
wykonanie ocieplenia ścian zewnętrzny cli i stropów zgodnie z: 1.1. Projektem budowlano -
wykonawczym branży budowlanej, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2. Specyfikacją
tecliniczną wykonania i odbiom robót budowlanych ocieplenia ścian zewnętrznych i
stropodachów, wymiana stolarki drzwiowej, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3.
Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, instalacja co. stanowiącą
Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych -
adaptacja instalacji odgromowej, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2. Zamawiający
udostępnia informacyjnie przedmiary robót jako pomoc w sporządzeniu ceny ofertowej przez
Wykonawcę. 2.1. Przedmiar robót instalacja odgromowa, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ,
I •'
2.2. Przedmiar robót instalacja solama , stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ, 2.3. Przedmiar
robót tynk akrylowy 1,5 mm w kolorach podstawowych, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.
Zamawiający informuje, iż w przypadku użycia w treści SIWZ lub załącznikach do SIWZ,
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający
dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia
będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach
użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 4. Obowiązek zatmdnienia na podstawie umowy o
pracę Zamawiający wymaga zatmdnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) demontowanie wszystkich elementów znaj duj ących się na ścianach zewnętrznych takich j ak:
tablice, kamery, uchwyty do flag itp., 2) demontowanie wszystkich parapetów zewnętrznych, 3)
demontowanie rynien, mr spustowych i obróbek blacharskich, 4) likwidowanie szacht i donic
betonowych, 5) montowanie parapetów zewnętrznych, 6) zabudowanie gzymsów, 7)
demontowanie instalacji odgromowej, 8) V|ykoriywanie ocieplenia dachu styropapą, 9)
wykonanie pokrycia dachów papą zgrzewalną, 10) wykonanie obróbek blacharskich, 11)
ocieplanie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi, 12) wykonanie tynku
cienkowarstwowego, 13) montowanie rynien i riir spustowych i obróbek blacharskich, 14)
remontowanie schodów zewnętrznych i podestów i malowanie balustrad, 15) montowanie
" 05.06.2017,12:47
https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.aspxVid=...i
zadaszeń, 16) montowanie wszystkich elementów znajdujących się na ścianach, 17) montowanie
elementów nowej instalacji odgromowej, 18) montowanie konstrukcji wsporczej pod kolektory
słoneczne, 19) montowanie kolektorów słonecznych, 20) montowanie rurociągów instalacji
solarnej i układu automatyki oraz pozostałych elementów systemu instalacji solarnej, 21)
wpinanie instalacji solarnej do istniejącej instalacji, 22) montowanie instalacji odgromowej, 23)
montowanie instalacji co., - wraz z robotami towarzyszącymi. UWAGI: 1. W terminie do 7 dni
od dnia rozpoczęcia robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby, o
których mowa w § 4 ust. 5 umowy są przez yykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na
podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że
objęte umową czynności, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób,
rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia
w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający
uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia
czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem
regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w
szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu
powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie
pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ocłironę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie
danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) żądania wyjaśnień
w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 5) zwrócenia się do Państwowej
Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli. 3.W trakcie
6z20 05.06.2017, 12:47
' https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=.,
realizacji zamówienia na każde wezwanies Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie, nie krótszym niż 3 dni. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody, o których
mowa w ust, 6, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w
trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów, w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust, 5, w terminie
wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku
zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę, 5, Za
niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o
pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, zgodnie
z postanowieniami wzoru umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
45453000-7