TERMOMODERNIZACJA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA III SOBIESKIEGO W JEJKOWIC

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA III SOBIESKIEGO W JEJKOWICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJejkowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jejkowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109903
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109903 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Jejkowice: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA III SOBIESKIEGO W JEJKOWICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie 4.3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej –RIT Subregionu Zachodniego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531879-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jejkowice, krajowy numer identyfikacyjny 276258760, ul. Główna  38a, 44-290   Jejkowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 302 002, faks 324 302 880, e-mail ug@jejkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jejkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA III SOBIESKIEGO W JEJKOWICACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IN.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Jejkowicach, przy ul. Głównej 42 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na podstawie dokumentacji projektowej oraz wymiana parapetów zewnętrznych, b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, c) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, d) wymiana instalacji odgromowej, e) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), f) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, g) demontaż na czas prowadzenia prac wszystkich elementów informacyjnych, znajdujących się na elewacji i ich ponowny montaż po zakończeniu prowadzenia robót. h) wymiana kotłów węglowych na olejowe i) montaż urządzenia do przygotowania wody użytkowej na pojemnościowy podgrzewacz Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, d) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, e) demontaż i wymiana instalacji odgromowej, f) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), g) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, h) demontaż kotłów węglowych i montaż kotłów olejowych i) montaż urządzenia do przygotowania wody użytkowej na pojemnościowy podgrzewacz i innych elementów c.o i c.w.u 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego na kwotę podaną w ofercie. 3. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót (m.in. kierownik budowy, utylizacja odpadów, zabezpieczenie obiektu, itp.) 4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji robót Wykonawca zapewniał bezpieczne dojścia do budynku Szkoły Podstawowej. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót. 6. Szczegółowy zakres robót podany jest w projekcie i przedmiarze robót (załączniki nr 8 i 9), a warunki wykonania i odbioru robót zawiera STWiOR (załącznik nr 10). 7. Nad realizacją zadań będzie prowadzony nadzór inwestorki. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, 9. Zastosowane materiały powinny posiadać znaki bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą normy europejskie lub europejskie oceny techniczne lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 10. Wszystkie certyfikaty i aprobaty techniczne Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45443000-4, 45261000-4, 45223000-6, 45420000-7, 45111300-1, 45100000-8, 45262100-2, 45262500-6, 45320000-6, 45410000-4, 45317000-2, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT623960.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ECOMPLEX" Grinspek Ewa,  e.complex@o2.pl,  Ul. Lipowa 2c,  44-282,  Łuków Śl,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 767470.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 767470.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 978480.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzemień (droga nr 110502W)
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzemień (droga nr 110502W)
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa budynku administracyjno-socjalnego, wolnostojącego z garażem w miejscowości Czarny Dunajec – Etap II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI