II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTU
SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA III SOBIESKIEGO W JEJKOWICACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IN.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Jejkowicach, przy ul. Głównej 42 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na podstawie dokumentacji projektowej oraz wymiana parapetów zewnętrznych, b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, c) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, d) wymiana instalacji odgromowej, e) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), f) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, g) demontaż na czas prowadzenia prac wszystkich elementów informacyjnych, znajdujących się na elewacji i ich ponowny montaż po zakończeniu prowadzenia robót. h) wymiana kotłów węglowych na olejowe i) montaż urządzenia do przygotowania wody użytkowej na pojemnościowy podgrzewacz Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, d) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, e) demontaż i wymiana instalacji odgromowej, f) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), g) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, h) demontaż kotłów węglowych i montaż kotłów olejowych i) montaż urządzenia do przygotowania wody użytkowej na pojemnościowy podgrzewacz i innych elementów c.o i c.w.u 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego na kwotę podaną w ofercie. 3.
Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót (m.in. kierownik budowy, utylizacja odpadów, zabezpieczenie obiektu, itp.) 4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji robót Wykonawca zapewniał bezpieczne dojścia do budynku Szkoły Podstawowej. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót. 6. Szczegółowy zakres robót podany jest w projekcie i przedmiarze robót (załączniki nr 8 i 9), a warunki wykonania i odbioru robót zawiera STWiOR (załącznik nr 10). 7. Nad realizacją zadań będzie prowadzony nadzór inwestorki. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, 9. Zastosowane materiały powinny posiadać znaki bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą normy europejskie lub europejskie oceny techniczne lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 10. Wszystkie certyfikaty i aprobaty techniczne Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45443000-4,
45261000-4,
45223000-6,
45420000-7,
45111300-1,
45100000-8,
45262100-2,
45262500-6,
45320000-6,
45410000-4,
45317000-2,
45331110-0