Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Gnieźnieński
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108565
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108565 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Gniezno: Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530148-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Papieża Jana Pawła II  9/10, 62-200   Gniezno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 4240706, 61 4240720, faks 61 4240770, e-mail starostwo@powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ulicy Gdańskiej 106. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie realizuje zadanie: Modernizacja obiektów należących do Powiatu: Przystosowanie budynku dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii, Zmiana sposobu użytkowania dawnego budynku szkolnego na Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Gnieźnie przy ulicy Gdańskiej 106 – termomodernizacja budynku MOS. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać: 1) roboty budowlane polegające na: demontażu starej stolarki okiennej, zamurowaniu (zmniejszeniu) otworów okiennych, montażu nowych okien, uzupełnieniu tynków wewnętrznych, po szpachlowaniu i pomalowaniu ścian wewnętrznych; 2) termomodernizację dachu poprzez założenie styropapy (15 cm) wraz z odtworzeniem (przesunięciem) gzymsu, nowymi rynnami, rurami spustowymi i niezbędnymi obróbkami blacharskimi oraz nową instalacją odgromową; 3) termomodernizację ścian budynku głównego (styropian 15 cm) wraz z tynkiem i pomalowaniem; 4) wykonanie tynku i malowania elewacji szczytów (już ocieplone) i murowanej klatki schodowej; 5) roboty wykończeniowe polegające na wykonaniu od frontu podjazdu dla niepełnosprawnych i schodów wejściowych, chodnika z kostki oraz opaski dookoła budynku. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: projekt budowlany stanowiący załączniki nr 8 i 9 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje: pomimo, że pozwolenie na budowę nie jest wymagane, posiada decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Gnieźnieńskiego nr 770/2016 z 13.07.2016r. ( AB6740.810.2016). 4. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 3. Inwestycja rozłożona jest na dwa etapy: - I etap – demontaż stolarki okiennej, zmniejszenie otworów okiennych przez zamurowanie, montaż nowych okien, uzupełnienie tynków wewnętrznych, szpachlowanie i malowanie wewnątrz pomieszczeń, sprzątanie po robotach; termin wykonania do dnia 15 sierpnia 2017 r., - II etap - wykonanie ocieplenia dachu wraz z rynnami, niezbędnymi obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową; termomodernizację (ociepleniem) ścian zewnętrznych budynku; wykonanie tynku mineralnego; malowanie elewacji i roboty wykończeniowe (opaska, schody, podjazd dla niepełnosprawnych, chodnik); termin wykonania do dnia 15 września 2017 r. Za termin wykonania etapu uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru przez komisję odbiorową powołaną przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 4. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz podpisanym protokołem odbioru robót, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi na podstawie dwóch faktur: po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze każdego z etapów prac określonych w pkt. 3.3.3. SIWZ. 6. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Odbioru robót dokona powołana przez Starostę Gnieźnieńskiego komisja odbiorowa - warunkiem koniecznym przyjęcia odbioru zrealizowanych prac jest wcześniejsze pisemne zgłoszenie wykonanych prac do odbioru oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej. Na 7 dni przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów z pomiarów. 7. Zgłoszenie zakończenia zadania należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed określonym w umowie terminem wykonania etapu. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421112-2, 45321000-3, 45410000-4, 45442110-1, 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT457104.88
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Monterdom Firma Usługowo-Handlowa Tomasz Bierła ,  ,  ul. Krańcowa 10,  62-240,  Trzemeszno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 555000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 707150,17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecimy ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2. Termin do 31 maja w Turku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI