Ogłoszenie nr 108684 - 2017
z dnia 2017-07-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69747 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasło, krajowy numer identyfikacyjny
54139700000, ul.
ul. Słowackiego
4,
38200
Jasło, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 436 669, faks
134 436 635, e-mail
henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl
Adres strony internetowej (URL): gminajaslo.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku komunalnego w Szebniach w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Jasło”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja Budynku Komunalnego w Szebniach w ramach zadania- „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Jasło”. W ramach realizacji w/w zadania planowane są do wykonania nast. roboty: - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, - malowanie pokrycia połaci dachowych z blachy stalowej płaskiej, - dodatkowe zakotwienie konstrukcji zadaszenia nad wejściem do biblioteki, - montaż drewnianych pomostów komunikacyjnych w przestrzeni strychowej, - montaż izolacji termicznej stropu ostatniej kondygnacji w przestrzeni strychowej, - wymiana oraz konserwacja elementów metalowych i ślusarskich, - wymiana zużytych rynien i rur spustowych z stalowej blachy ocynkowanej, - remont zniszczonego betonowego zadaszenia wiatrołapu przy wejściu kotłowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku, - wymiana zużytej drewnianej stolarki okiennej, - wymiana zużytych drewnianych drzwi wejściowych do kotłowni, - wymiana zużytych drewnianych drzwi wejściowych do przyziemia budynku, - przebudowa posadzek betonowych w boksach garażowych OSP, - przebudowa wjazdu do garażu OSP, - docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji, - wykonanie opaski odbojowej przy ścianach zewnętrznych, - wykonanie robót remontowo – budowlanych w pomieszczeniu świetlicowo- dydaktycznym, usytuowanym na piętrze budynku, - wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach piętra budynku, - roboty malarskie i okładzinowe, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem, - rozbudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami co.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT234983.88 Walutazłote IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ZREMBUD s.c. B. J. Źrebiec,
zrembud@op.pl,
ul. Kochanowskiego 3,
38-200,
Jasło, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 289030.17 Oferta z najniższą ceną/kosztem 289030.17 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364803.30 Waluta: złote
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.