Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSępólno Krajeńskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sępólno Krajeńskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109861
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109861 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Sępólno Krajeńskie: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522365-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, krajowy numer identyfikacyjny 9235094900000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  11, 89400   Sępólno Krajeńskie, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 894 210, faks 523 894 220, e-mail inwestor@gmina-sepolno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, Część 2 – Termomodernizacja budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 Część 3 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zalesiu Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.3 Szczegółowy zakres robót dla każdej części określa dokumentacja projektowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót do niniejszej SIWZ. 2.4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: 1) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 2) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 3) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego, 4)zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 5) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 6) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 7) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczeniowych; 8) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10)Uwzględnienie w organizacji i prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania obiektów będących przedmiotem postępowania przetargowego, zapewniając ciągłość funkcjonowania całości obiektów. 11) wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 3 szt dla każdego obiektu podawanego termomodernizacji. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.). Dokumentacja winna być podzielona branżowo i wykonana czytelnie, starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów. Przy czym jeden egzemplarz stanowi oryginał. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji. 13) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). a) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. b) rodzaj czynności : dla części 1 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia (m.in. wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich, gipsowanie, malowanie), - czynności w branży instalacyjnej - demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego dla części 2 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia(m.in. wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie stropodachu, prace dekarskie, murarskie, wykonanie obróbek blacharskich, docieplenie ścian, tynkowanie i malowanie elewacji, wykonanie schodów, prace wewnątrz obiektu tj. wykonanie okładzin z płyt, malowanie), - czynności w branży instalacyjnej – demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania, - czynności w branży elektrycznej– montaż instalacji odgromowej dla części 3 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia (m.in. docieplenie stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich, prace dekarskie, murarskie, docieplenie ścian, tynkowanie i malowanie elewacji), - czynności w branży elektrycznej– montaż instalacji odgromowej b) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia postawionych wymagań zawarte są w załączniku nr 6a. 6b, 6c do SIWZ – Ogólne warunki umowy- odpowiednio dla części. Powyższe zapisy nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45261210-9, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45331100-7, 45310000-3, 45312310-3, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Przetarg w Części 1 został unieważniony, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT951172.51
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT602401.79
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z. o.o. ,  ,  ul.E.Orzeszkowej 8,  89-400,  Sępólno Krajeńskie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 778000,01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 778000,01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 788123,73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zalesiu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT131326.12
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwem WENO Węgrzyn i Nowicki spółka jawna ,  ,  ul.Mostowa 2,  64-800,  Chodzież,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 215600,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215600,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215600,55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła - Pluskowęsy
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Sępólno Krajeńskie: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nowy Dwór-Zboże
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Sępólno Krajeńskie: Budowa świetlicy wiejskiej w Komierowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI