„Słoneczny Park na Ołtaszynie” – zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Słoneczny Park na Ołtaszynie” – zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu – Etap II.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Zieleni Miejskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110776
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110776 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Wrocław: „Słoneczny Park na Ołtaszynie” – zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu – Etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522704-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000084-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka  33, 50231   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Słoneczny Park na Ołtaszynie” – zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu – Etap II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/PN/16/2017/DPIR
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja II Etapu inwestycji „Słoneczny Park na Ołtaszynie” – zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej, który będzie realizowany w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych, w tym: kontynuacja ciągów komunikacyjnych, uzupełnienie elementów w obszarze placu zabaw, strefa wypoczynku, siłownia zewnętrzna, zainstalowanie słupów i opraw oświetleniowych wraz z okablowaniem służącym do ich podłączenia oraz nasadzenia zieleni oraz prace w zieleni. Część II: pielęgnacja trawników w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - wykonanie robót budowlanych a)przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie istniejących drzew, b)prace ziemne: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, transport i rozplantowanie ziemi, wywóz i utylizację gruzu, c) tyczenie układu przestrzennego, d)budowę obramowania nawierzchni: - z obrzeży betonowych, - z PCV typu Ecoboard (obrzeża trawnikowe). e)budowę nawierzchni: - żwirowych z grysu granitowego 2-10 mm, - z kruszywa naturalnego 16-31 mm, - poliuretanowej z górną warstwą zewnętrzną z granulatu EPDM, Nawierzchnia na placu zabaw z tworzyw sztucznych składa się z dwóch warstw, dolnej amortyzującej wykonanej z różnokształtnego granulatu SBR o frakcji 2-6 mm na bazie różnych kauczuków wymieszanych z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego i grubości zgodnej z dokumentacją oraz górnej właściwej wykonanej z różnokształtnego, kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej o frakcji 1-3,5mm, pochodzącego z mieszanki na bazie kauczuków typu EPDM, barwionego w różnokolorowych masach pod wysokim ciśnieniem, wymieszanego z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego o grubości 1,5 cm. Nawierzchnia powinna posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Nie dopuszcza się granulatu EPDM barwionego powierzchniowo, jak i malowania wierzchniej warstwy farbami. f)zakup i montaż urządzeń: - placu zabaw: Huśtawka typu „bocianie gniazdo”, linarium obrotowe, trampolina, huśtawka (4 siedziska), piramida linowa, piramida linowa – dodatek żółw, piramida linowa – dodatek ślizg, piramida linowa – rurka strażacka, bujak piłka, kula, hamak, obrotowe urządzenie zabawowe. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176-1,2,3,4,5,6,7,10,11:2009. - elementy malej architektury: Ławki parkowe, kosze na śmieci, regulamin z tabliczką „WBO 2014” (kolor ral 7016), tablica regulaminu i informacyjna, stojaki na rowery (kolor ral 7016) - siłowni zewnętrznej: pylony, stepper, twister, prasa nożna, wioślarz, orbitrek, biegacz, ławka, motyl g)instalację oświetlenia zewnętrznego: - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż i podłączenie przewodów kablowych. h)wykonanie prac dotyczących zieleni: - karczowanie krzewów/żywopłotów z usuwaniem karpin, wywozem pni, gałęzi i karpin, wykopanie drzew i krzewów w celu przesadzenia, - przygotowanie terenu do nasadzeń poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz na zorganizowane wysypisko śmieci, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i roślin bylinowych. Część II: pielęgnacja trawników w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), - podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych, koszty zużycia wody ponosi Wykonawca, - utrzymanie trawników w czystości, - bieżące odchwaszczanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną – 928 928,59 zł – znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 725 210,80 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT609621.82
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI