Ogłoszenie nr 111111 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, w ramach Priorytetu 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532714-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszakowice, krajowy numer identyfikacyjny
411050698, ul.
Karola Kurpińskiego
29,
64-140
Włoszakowice, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 52 52 999, faks
65 53 70 106, e-mail
mateusz.mrozinski@wloszakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloszakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową budynku szkoły w Jezierzycach Kościelnych - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRPO.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I etap budowy został wykonany w 2016 roku, który obejmował stan surowy otwarty. Rozbudowa dotyczy budynku parterowego ze stropodachem, którego powierzchnia rozbudowy wynosi 635 m2 o kubaturze 2.868 m3.
Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach Priorytetu 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej”.
Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje:
1) ścianki działowe – 195 m2
2) tynk wew. cem-wap. ścian – 1112 m2,
3) sufit podwieszony z płyt g-k - 474 m2,
4) okładzina ścian z płytek ceramicznych – 187 m2,
5) posadzka z płytek gres z izolacją przeciwwilgociową i cieplną – 531 m2,
6) stolarka okienna z PCV dwukomorowa (z 3 szybami) – 75 m2,
7) stolarka drzwiowa – 60 m2,
8) instalacja wod-kan. z armaturą bez rurociągów kan. podposadzkowych,
9) instalacja elektryczna, komputerowa i odgromowa,
10) instalacja c.o. zasilana z istniejącej kotłowni,
11) klimatyzacja sali komputerowej
12) roboty malarskie,
13) elewacja budynku z cegły klinkierowej + izolacja wełną mineralną – 397 m2,
14) schody zewnętrzne – 3 szt. oraz podjazd – 1 szt.,
15) zagospodarowanie terenu.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania są zawarte w dokumentacji, które są załącznikami do niniejszej SIWZ:
przedmiar robót - załącznik nr 13 do SIWZ,
projekt budowlany – załącznik nr 14 do SIWZ,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 15 do SIWZ.
W/w dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.wloszakowice.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie
(Urząd Gminy Włoszakowice ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, pok. 106).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214210-5
Dodatkowe kody CPV:
45332200-5,
45332300-5,
45331100-7,
45331200-8,
45310000-3,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1265463.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Michał Mikołajczak MURARSTWO ,
karolmikolajczak81@gmail.com,
ul. Jana Wańskiego 28,
64-140,
Bukówiec Górny, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1556519,40 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1556519,40 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2039158,13 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.