Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySekcja Dróg Miejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110821
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110821 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Oleśnica: Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521273-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sekcja Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 93060744600000, ul. ul. B. Krzywoustego  , 56400   Oleśnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 717 889 416, faks 71 788 94 17, e-mail anna.pieta@sdm.olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sdm.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZI.261.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Maczka polegająca na budowie miejsc parkingowych prostopadłych do osi drogi (w miejscu istniejących zatok równoległych) oraz na przebudowie chodnika wzdłuż budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 3-3b i 5-5e w zakresie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE wraz z wywozem i utylizacją odpadów: - usunięcie ziemi urodzajnej – 86 m3, - rozebranie i wywóz elementów nawierzchni (krawężniki, obrzeża, naw. z kostki, kruszywo) – 323 m3, ROBOTY ZIEMNE: - wykopy w gruncie z transportem urobku – 380 m3, - formowanie nasypów z gruntu G1 – 70 m3, ROBOTY NAWIERZCHNIOWE: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 987 m2, - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm – 90 m2, OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: - wykonanie oznakowania poziomego 59 m2, - ustawienie znaków drogowych dla stałej i tymczasowej organizacji ruchu, ZIELEŃ: - wykonanie trawników dywanowych – 192 m2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Maczka w Oleśnicy (dz. nr 30/12, 30/17, 30/18 AM 53 obręb Oleśnica). Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko. 3. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca. 4. Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym wykonawcą przekaże dane kontaktowe archeologa prowadzącego nadzór. Roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu ze wskazanym archeologiem, zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków zawartymi w decyzji nr 2758/2016 z dnia 13.12.2016 r. stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie DWKZ o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych. 5. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Zamawiający przekaże w jednym egzemplarzu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia organ zarządzający ruchem, Zarząd Dróg Powiatowych oraz Komendanta Powiatowego Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia. 8. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 9. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 10. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 11. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 12. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót na 14 dni przed planowanym terminem - zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający – stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W postępowaniu złożono 4 oferty o następujących cenach: - oferta nr 1 – 273.081,92 zł - oferta nr 2 – 343.209,36 zł - oferta nr 3 – 274.290,00 zł - oferta nr 4 – 266.047,77 zł Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta złożona przez BIOBUD Piotr Schabikowski, Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica, w której została zaoferowana cena 266.047,77 zł. Powyższa cena przewyższa kwotę 250.000,00 zł, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto w czacie od otwarcia ofert do dnia 14.07.2017 r. Zamawiający dążył do zwiększenia kwoty, jaką może przeznaczyć na przedmiotowe Zamówienia, jednak dnia 14.07.2017 r. otrzymał ostateczną negatywną odpowiedź w sprawie zwiększenia środków finansowych. Ponieważ Zamawiający dnia 28.06.2017 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej o czym poinformował wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieścił informację na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie, a przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp w obecnym brzmieniu zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie, Zamawiający unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI