Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oława
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109831
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109831 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Oława: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526167-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława, krajowy numer identyfikacyjny 93193486800000, ul. pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego  28, 55200   Oława, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 133 044, faks 713 130 199, e-mail przetarg@gminaolawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaolawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.13.2017.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława, w ramach zadań inwestycyjnych „Rozbudowa sieci kanalizacji w Stanowicach i Marcinkowicach” oraz „Rozbudowa sieci wodociągowej Siedlce, Zakrzów, Marcinkowice, Stanowice, SRG Stanowice, Jankowice, Lizawice, Zabardowice, Sobocisko, Miłonów”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zadanie 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø200 SN8 SDR43; o długości ok.L=125,0m wraz z kanałami bocznymi Ø160 PVC SN8 SDR43 do działek 340/32;340/31;494/816;494/817;494/451; o długości ok. L=25,0m 2) Zadanie 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej rodzielczej – odejścia boczne do: dz. 340/33; 494/819; 94/246; 494/816; 494/817; 494/451; 303/18; 494/244 -Ø40PE 100 SDR 17 ok.L=44,0m włączenie za pomocą nawiertki z opaską i odejście zakończone zasuwą przy granicy działek tym: nawiertki z zasuwą i opaską: Ø110/40 ok 2szt. oraz Ø160/40 ok.3 szt. 3) Przywrócenie nawierzchni terenu do stanu pierwotnego – zgodnie z uzgodnieniami zarządców działek. 4) Wykonanie prób szczelności. 5) Badania zagęszczenia gruntów. 6) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na użytkowanie – tryb przed zakończeniem wszystkich robót, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót (w tym za zniszczenia dokonane i nie naprawione w trakcie realizacji robót budowlanych, np. zniszczone uprawy, ogrodzenia na prywatnych posesjach, kostki , drenaże itp.); 2) wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacji ruchu, próbami szczelności; 3) opłaty za wodę, odpady, opłaty za badania wody; 4) koszty włączenia do istniejących sieci; 5) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( w formie drukowanej 3 kpl. i na płycie CD); 6) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa; 7) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na terenie budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy; 8) powiadamianie wszystkich użytkowników sieci kolidującymi z robotami; 9) zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami; 10) w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego; 11) pompowanie wody z wykopów jest kosztem Wykonawcy; 12) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 13) opracowanie planu BIOZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wymagania dla wykonawcy/podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac (robót) ziemnych i rozbiórkowych, montażowych, odtworzeniowych, które wyszczególnione zostały w załączonym do SIWZ przedmiarze robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. 2) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj.: za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4) Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło), a także okresu obowiązywania umowy. 5) Szczegółowy sposób dokumentowania spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę, sposób kontroli i sankcji za niedopełnienie wymogu w trakcie realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, szczególnie w kosztorysach ofertowych wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232440-8, 45231300-8, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT66179.16
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "COMPLEX-BUD" Leon Szuturma ,  ,  ul. Wiśniowa 2,  55-230,  Jelcz-Laskowice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 103333.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103333.31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146300.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli szalunkowych, murarzy i zbrojarzy - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników: cieśli szalunkowych, murarzy, zbrojarzy lub brygady. Inwestycja na terenie Wrocławia, budynek mieszkalny. Rozpoczęcie prac planowane pod koniec maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/109690
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: PRZEBUDOWA MOSTU W MIEJSCOWOŚCI UJAZD GÓRNY
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Oława: 2017/2017/68546
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: 2017/2017/109690
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI